Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hvis jeg kan få komme med et lite forslag? Gjør det uansett jeg Er det bare meg som blir deprimert av å høre om all elendighet i noen forhold. Hvorfor kan ikke folk også fortelle hva som er bra? Jeg vil gjerne høre om lykkelig forelskede par. Jeg begynner jeg. Jeg er samboer med verdens snilleste gutt/ mann. Slevfølgelig har vi våre krangler om helt uvesentlige ting som oppvasken. Men etter litt prating(les:skriking) ordner ting seg som regel. Da er det ingenting bedre enn å våkne neste morgen med armene hans rundt meg og se sola skinne ute. Kall meg naiv, men jeg velger/ prøver å se det "lykkelige" i små situasjoner. Nyte livet, med han jeg elsker... Situasjoner som jeg liker: Når han kommer hjem og gir meg et kyss, når vi går tur i klart høstvær, når jeg kan glede han, våkne med han en dag vi har fri, sitte å tulle og være barnslig med han, og ellers stort sett all den tid jeg tilbringer med han. Jeg vil veldig gjerne høre om andre lykkelige :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 16. oktober 2002 #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 Heiiiiiiiiiiiiiiiii! Jeg er veldig lykkelig. Jeg er singel da, men flørter mye med alle. Har drømmejobb og er vill og gal. (Tar meg ikke høytidelig) Jeg driver oxo å flørter med en som er 6 år yngre en meg. - Og det morsomte al alt, er at han flørter tilbake. Vi får se til neste helg hvordan det blir. *GLEDE GLEDE GLEDE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. oktober 2002 #3 Del Skrevet 16. oktober 2002 Faren ved å legge ut her om hvor lykkelig man er i forholdet, er at en eller annen trekker frem gamle innlegg der alt ikke var så bra, hehe. Dem om det. Livet går opp og ned, og stort sett er jeg kjempelykkelig med samboeren min!!! Jeg tar ingenting for gitt, og lar ham vite hvor glad jeg er i ham hver eneste dag. Han er utrolig kjærlig mot meg, og siden han sier han vil bli gammel sammen med meg så regner jeg med at han er villig til å jobbe for saken! *s* Vi koser masse med hverandre og forteller hverandre det aller meste. Nå som vi skal bli foreldre for første gang begge to så har vi ekstra mye å forberede, og vi koser oss med det begge to. Styrer og ordner. Neste ting som skal fikses er badet; han skal lempe ut badekaret og skru opp stellebord og dusjoppheng. Det blir nok kjempebra! Jeg vil ikke ha en annen kjæreste, sånn helt for min egen del. Han jeg har nå lærer meg så mye med måten han er på; tålmodighet, respekt og toleranse er blitt kraftig utviklet hos meg de to siste årene Elsker kjærstn miiiin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 16. oktober 2002 #4 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg og sambo stod opp samtidig i dag, mens det enda var mørkt ute, og spiste god frokost med stearinlys på bordet før jeg gikk på jobb! (Dæven for en klønete setning, men det var veldig koselig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå