AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Har nettopp flytta inn i en leilighet. Når jeg går på do så tar det så utrolig lang tid før jeg kan trekke med igjen. To personer kan ikke tisse etter hverandre, og et par ganger har jeg gjort nr 2 også har ikke alt blitt med når jeg dro ned, så da må jeg vente 10 minutter med å spyle ned resten.. Er det et klosett problem, rørproblem eller hva er greia? Aldri opplevd det å måtte vente så lenge mellom hvert avtrekk før... Anonymkode: d1777...e31
Muskath Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 Håper du ikke bor i Oslo, der må folk nå virkelig begynne å spare på vannet!! Få deg nytt klosett. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt normalt. Anonymkode: 96a81...6e4 Hæ? Det er virkelig ikke helt normalt selv om jeg vet det er sånn noen steder. Det tar lang tid å fylle opp igjen, derfor er det sånn. På velfungerende toaletter er det ikke normalt. Anonymkode: 8b4c3...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt normalt. Anonymkode: 96a81...6e4 Nei det er ikke normalt. Det skal ta kun et par minutter før den fyller seg på nytt. Ts, snakk med rørlegger, jeg hadde samme problem i min leilighet, rørleggeren byttet en sak i sisterna og problemet var løst. Anonymkode: 632e9...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Helt normalt. Anonymkode: 96a81...6e4 Dette er selvfølgelig ikke helt normalt. TS - hør med rørlegger Anonymkode: e7442...02b
Million Skrevet 23. april 2022 #7 Skrevet 23. april 2022 Det er sannsynligvis en gammel og dårlig do, som trenger reparasjon. Det er ikke normalt at det skal ta ti minutter for sisternen å fylles på nytt. Her jeg bor nå, med nyrenovert bad i 2019 og ny do, kan jeg fint trekke ned to ganger på rappen uten problem. Kan egentlig ikke huske jeg har bodd noe sted der det tar ti minutter mellom hver gang man kan trekke ned. Noen steder tar det litt tid før sisternen fylles igjen, ja, men ikke så lenge. Kontakt rørlegger og få det ordnet. Livet er for kort til å stå og vente ved en do! 😄 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #8 Skrevet 23. april 2022 Har du sjekket om det er en justerbar ventil ved vanninntaket til tanken? Jeg har bodd steder der jeg har måttet justere hvor raskt tanken fylles av diverse praktiske årsaker. Anonymkode: 62a3d...0f8 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #9 Skrevet 23. april 2022 Det er antageligvis et gammelt toalett som bruker tid på å fylle opp sisternen. Om du kjøper et nyere toalett, vil det nok ta kortere tid Anonymkode: caa8f...b0b
Mufasa90 Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 Er det et vegghengt toalett? Kan hende det er knekk på fleksislange inne i sisternen som gjør at det tar lengre tid å fylle opp også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå