Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg og kjæresten har hatt en diskusjon ang snap. Han mener at hvem som helst kan legge seg inn på vennelista uten at han har godkjent forespørsel, fordi han har offentlig profil.

Jeg mener at det ikke er mulig og at en må godkjenne venneforespørsel for at de skal være på vennelista. Det må sies at jeg ikke er noen racer når det gjelder snap. Da jeg sjelden bruker den.

Hvem av oss har rett?

Anonymkode: 1a63b...780

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til at jeg fikk lov å sjekke tlf hans og sjekket snap, der var det en del damer jeg ikke kjente til på vennelista. Han påsto at han ikke kjente til disse damene og visste ikke hvorfor de var på vennelista 🤫

AnonymBruker
Skrevet

Du kan enten google, eller så kan du stole på kjæreten din. 

Anonymkode: adff4...57b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei.

Jeg og kjæresten har hatt en diskusjon ang snap. Han mener at hvem som helst kan legge seg inn på vennelista uten at han har godkjent forespørsel, fordi han har offentlig profil.

Jeg mener at det ikke er mulig og at en må godkjenne venneforespørsel for at de skal være på vennelista. Det må sies at jeg ikke er noen racer når det gjelder snap. Da jeg sjelden bruker den.

Hvem av oss har rett?

Hvem som helst kan legge seg på venneforespørsel, men han må godkjenne for at de skal telle. Han kan selvsagt ha godkjent en eller to ved en feil. Jeg har offentlig profil, og sånn er det for meg. 

Anonymkode: 866f2...307

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Mener å huske at det var et par ukjente under "chat" hos meg. De sendte forespørsel, jeg avviste. Allikevel vistes de et eller annet sted.. er ikke så dreven på snap jeg heller 

Anonymkode: b71d9...3c0

AnonymBruker
Skrevet

Typen din har rett!

Anonymkode: 81db8...f38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 14.33):

Du kan enten google, eller så kan du stole på kjæreten din. 

Anonymkode: adff4...57b

Blir fort stille og dødt på et forum om alle som starter en tråd bare får beskjed om å google...

Anonymkode: b5828...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...