Gå til innhold

Menn på Tinder som omtaler seg som trygg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett flere menn på Tinder som skriver i profilteksten at de er «trygg». 
Hva vil dere tro menes med «trygg»? Jeg mener det er underforstått at folk er trygge, og synes det blir litt som å skrive «jeg er ufarlig». ( Jeg er 39 og ser på profiler omkring 40-50 år.) 

Anonymkode: 9118c...cf0

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har sett flere menn på Tinder som skriver i profilteksten at de er «trygg». 
Hva vil dere tro menes med «trygg»? Jeg mener det er underforstått at folk er trygge, og synes det blir litt som å skrive «jeg er ufarlig». ( Jeg er 39 og ser på profiler omkring 40-50 år.) 

Det betyr at de ikke kvepper til på hver eneste person de møter. 

Anonymkode: a4002...411

Skrevet

Vel noe må de da skrive. Føler alt menn skriver i bioen sin blir omtalt negativt her på KG.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så cringe. 

Det verste ordet damer bruker om seg selv er "livsglad". 

Anonymkode: bc883...f75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at de peiler seg inn på angstvrak/psykisk skjøre kvinner de kan manipulere + at de trolig har et ræva kvinnesyn.

Anonymkode: 908e2...18e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk som skriver snill og/eller trygg er ikke snill og/eller trygg. 

LØP

Anonymkode: 51d3c...1bb

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Vaffelhunden skrev (13 minutter siden):

Vel noe må de da skrive. Føler alt menn skriver i bioen sin blir omtalt negativt her på KG.

Det er fordi det er mange bitre, ulykkelige kvinner på KG som føler for å hakke ned på noen, i håp om å få det bedre med seg selv. Trist

Anonymkode: 20618...f74

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker det samme om dem som jeg gjør om mannfolk som må påpeke at de er snille...jeg snur og løper motsatt vei.

Egenskaper vises i handlinger, ikke ord. De som virkelig må PÅPEKE de er snille, er som regel ikke det.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn tror selv at de er trygge. Få menn er det. Det finner du ut fort i kommunikasjonen.

Anonymkode: f8757...0c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spurt vedkommende hva han mener med det. Spør om han kan gi konkrete eksempler på hva han mener det innebærer. 

Anonymkode: 7785f...081

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, MissIndependent45 said:

Jeg tenker det samme om dem som jeg gjør om mannfolk som må påpeke at de er snille...jeg snur og løper motsatt vei.

Egenskaper vises i handlinger, ikke ord. De som virkelig må PÅPEKE de er snille, er som regel ikke det.

Skjønner hva du mener, men tenker samtidig at de velger ut de ord som de synes beskriver dem selv. Kanskje har de lest et sted at "trygg" er et ord som skårer høyt hos kvinner på en datingprofil.

Om alt skal bevises med handling, kan der jo knapt stå noe. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner hva du mener, men tenker samtidig at de velger ut de ord som de synes beskriver dem selv. Kanskje har de lest et sted at "trygg" er et ord som skårer høyt hos kvinner på en datingprofil.

Om alt skal bevises med handling, kan der jo knapt stå noe. 

Men der er hele problemet med Tinder, og hvorfor jeg meldte meg ut igjen etter bare et par dager... Det er helt tydelig at alle lager profiler basert på hva de tror damene vil høre. Samtlige profiler er helt like. Tenker på Tinder litt som russisk rulett. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Vaffelhunden said:

Ikke kritikk herfra, men et åpent spørsmål..
Antar at de fleste velger ut ord som de synes beskriver dem selv, og ikke bare fyller inn noe.
Ofte menn som skriver de ser etter noe seriøst, som skriver trygg. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn tror selv at de er trygge. Få menn er det. Det finner du ut fort i kommunikasjonen.

Anonymkode: f8757...0c3

Nei, fordi her spør jeg jo om hva de mener med trygg. Kunne du forklart det, siden du mener kommunikasjonen avslører det?

Skrevet
MissIndependent45 skrev (12 minutter siden):

😂 Lurer på hva f… man skal skrive for å ikke bli oppfattet som en maniac. Du/dere etterlyser fyldige bioer som beskriver en, men skriver man snill, så er man det motsatte. Skriver man trygg, så leter man etter kvinner å manipulere. Hva med glad i barn? Er man pedofil? Familiekjær, da er man mammadalt? God styring på økonomien, så skal man vel 100% sikkert kjøre dame etter dame ned i denne «kvinnefella». 
Svært nyskjerrig på hva i huleste man skal skrive for å fremstå som noe annet enn en nutcase (med KG-briller, må påpekes)😄

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

En "tinder profil som ville blitt elsket"

Jeg er ikke særlig kjekk å ikke så veldig høy heller, jeg er nevrotisk å sliter generellt med lav selvtillit. Jeg er ikke særlig snill men ikke særlig voldelig heller, tissen min er ikke så lang men heller ikke så tykk.

Eller som jeg en gang gjorde, ramset opp alle mine verste sider og konkluderte med at jeg fortsatt er får bra får deg 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Påkrevd said:

😂 Lurer på hva f… man skal skrive for å ikke bli oppfattet som en maniac. Du/dere etterlyser fyldige bioer som beskriver en, men skriver man snill, så er man det motsatte. Skriver man trygg, så leter man etter kvinner å manipulere. Hva med glad i barn? Er man pedofil? Familiekjær, da er man mammadalt? God styring på økonomien, så skal man vel 100% sikkert kjøre dame etter dame ned i denne «kvinnefella». 
Svært nyskjerrig på hva i huleste man skal skrive for å fremstå som noe annet enn en nutcase (med KG-briller, må påpekes)😄

Enig. 
"Trygg" kan bety mangt, og jeg ser mange som skriver det. Muligens subjektivt hva de legger i det, men kan jo bety trygg på seg selv, uredd, en beskytterperson osv ... Lurte bare om det var en generell tolkning av det.

Skrevet
Påkrevd skrev (9 minutter siden):

Noe som skiller seg ut! Det er en grunn til at så mange menn klager på at de aldri får match. Dere skriver det samme alle sammen. Hva med litt humor? Noe litt utenom det vanlige?

• Liker 3
Skrevet
Karma91 skrev (3 minutter siden):

En "tinder profil som ville blitt elsket"

Jeg er ikke særlig kjekk å ikke så veldig høy heller, jeg er nevrotisk å sliter generellt med lav selvtillit. Jeg er ikke særlig snill men ikke særlig voldelig heller, tissen min er ikke så lang men heller ikke så tykk.

Eller som jeg en gang gjorde, ramset opp alle mine verste sider og konkluderte med at jeg fortsatt er får bra får deg 🤣

Dette hadde jeg faktisk vurdert å like. Det skiller seg ut, er morsomt, og jeg blir nysgjerrig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (1 time siden):

Ha smilebilder. Se litt jovial og vennlig ut. Ikke se sint ut. Ikke ha rølpebilder om du vil tiltrekke en familiedame. Og ikke skriv passivt agressive ting som "svarer du ikke, ikke match med meg" ikke skriv masse krav som beskriver dama "du er sporty sunn og glad i det sosiale, du er økonomisk smart og bevisst på karriere. Det er bare provoserende. 

Anonymkode: 3ce70...8c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...