Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt tre tester på like mange dager og alle tre er veldig svake, men positive. Vet ikke når jeg skal ha mensen eller når jeg hadde el men hadde sex for to uker siden i morgen. Høres det ut som det ikke har festet seg skikkelig? Har ingen som helst tegn til graviditet heller..

Anonymkode: ac479...007

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en kjemisk graviditet, du kan vente menstruasjon innen få dager. 

Anonymkode: 1c6ae...145

Skrevet

Du er minst 11-12 dpo i såfall om du ble befruktet den dagen du hadde sex. Det er ikke umulig at hcg stigning bare er litt treg. Jeg fikk sen positiv test selv i begge svangerskap. Men.. greit å ha i bakhodet at det kan være kjemisk. 

AnonymBruker
Skrevet
myMa skrev (22 minutter siden):

Du er minst 11-12 dpo i såfall om du ble befruktet den dagen du hadde sex. Det er ikke umulig at hcg stigning bare er litt treg. Jeg fikk sen positiv test selv i begge svangerskap. Men.. greit å ha i bakhodet at det kan være kjemisk. 

Her er bilde av testen, syns den er veldig svak til å være så mange dpo. Så forventer å få blødning snart. Takk for svar begge to🙂

Snapchat-1784069448.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her er bilde av testen, syns den er veldig svak til å være så mange dpo. Så forventer å få blødning snart. Takk for svar begge to🙂

Snapchat-1784069448.jpg

Ja. Det der kan like godt være en skyggestrek egentlig. Men krysser fingrene for deg. 🙂

AnonymBruker
Skrevet
myMa skrev (Akkurat nå):

Ja. Det der kan like godt være en skyggestrek egentlig. Men krysser fingrene for deg. 🙂

Den kom etter 1 minutt og er rød, bare veldig svak. Den ble tatt i dag. Brukte cb i går med morgenurin, den var sterkere så ikke veldig bra tegn om testen blir svakere heller..😏

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sånn en uke over menstruasjon og den ble såvidt sterkere. For å si det sånn- jeg er nå i uke 22. Så det kan gå veien for deg 🥰

Anonymkode: b5e39...120

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde sånn en uke over menstruasjon og den ble såvidt sterkere. For å si det sånn- jeg er nå i uke 22. Så det kan gå veien for deg 🥰

Takk for svar😊 blir spennende å se de neste dagene da. Lykke til med resten av svangerskapet 💓

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Den kom etter 1 minutt og er rød, bare veldig svak. Den ble tatt i dag. Brukte cb i går med morgenurin, den var sterkere så ikke veldig bra tegn om testen blir svakere heller..😏

Det blir litt unøyaktig å sammenligne tester sånn. Jeg testet meg flere dager etter konstantert graviditet, og selv tester fra samme merke ga litt forskjellige styrke på strekene.

Om det var farge på streken så er den trolig positiv. Kjemisk graviditet slår vel kun ut på de mest sensitive testene mener jeg å ha lest. 

Håper du oppdaterer 🤞

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takk for svar😊 blir spennende å se de neste dagene da. Lykke til med resten av svangerskapet 💓

Takk for det, krysser fingrene for deg ❤

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg hadde kjemisk graviditet ble testene svakere og svakere. 

Denne gangen ble testene merkbart mørkere annen hver dag. Er nå i tredje trimester. 

Ikke test hver dag, test annenhver dag så er det lettere å se. Lykke til!

Anonymkode: 0782b...644

AnonymBruker
Skrevet
myMa skrev (4 minutter siden):

Det blir litt unøyaktig å sammenligne tester sånn. Jeg testet meg flere dager etter konstantert graviditet, og selv tester fra samme merke ga litt forskjellige styrke på strekene.

Om det var farge på streken så er den trolig positiv. Kjemisk graviditet slår vel kun ut på de mest sensitive testene mener jeg å ha lest. 

Håper du oppdaterer 🤞

Dette stemmer ikke. Kjemisk er abort før uke 5+0.

Jeg fikk positiv på digital 1-2, og alle andre tester var positive. Så er ikke sånn at det kun slår ut med svaaak strek på sensitiv test.

Anonymkode: bb2eb...fb6

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette stemmer ikke. Kjemisk er abort før uke 5+0.

Jeg fikk positiv på digital 1-2, og alle andre tester var positive. Så er ikke sånn at det kun slår ut med svaaak strek på sensitiv test.

Anonymkode: bb2eb...fb6

🙂

Slettet. Trodde du var ts

Endret av myMa
Skrevet (endret)

Slettet 

Endret av kraftwerk
AnonymBruker
Skrevet
myMa skrev (8 minutter siden):

Håper du oppdaterer 🤞

Tusen takk🤗

AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (Akkurat nå):

Den er ikke positiv 

Jo, det er den 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her, fikk gravid 1-2 nå 😊 syns fremdeles det er rart at de andre testene ikke blir sterkere men jeg skal slutte å teste i noen dager nå og se om jeg begynner å blø. Takk for alle svar!

AnonymBruker
Skrevet

er dette tidlig test? Hvis ikke kan det være du foreløpig bare har alt for lite hcg for å slå ut på normaltesten.

Husk at hcg dobles annenhver dag.

Jeg fikk tydelig  sterke strek 16 dpo. 11-12 dpo fikk jeg en slik du har. Nå har jeg i tillegg blitt flyttet tre dager tidligere, så dvs at min ordentlige sterke strek var 19 dpo (de svake var 14 dpo) . 

Anonymkode: c6dcf...255

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

er dette tidlig test? Hvis ikke kan det være du foreløpig bare har alt for lite hcg for å slå ut på normaltesten.

Husk at hcg dobles annenhver dag.

Jeg fikk tydelig  sterke strek 16 dpo. 11-12 dpo fikk jeg en slik du har. Nå har jeg i tillegg blitt flyttet tre dager tidligere, så dvs at min ordentlige sterke strek var 19 dpo (de svake var 14 dpo) . 

Anonymkode: c6dcf...255

Hei, nei det er ikke tidlig test jeg har brukt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Dette stressa meg og mykje i starten av graviditeten, tenkte at sidan hcg doblast annakvar dag, så skulle streken blir skikkelig tydelig på kort tid. Men, testane er ikkje laga for å sammenlignast sånn, så styrken på streken kan ikkje lesast av på den måten. Eg testa positivt på ikkje-morgonurin 10 dpo, og så mykje svakare i 2-3 dager, og var så redd for å miste. Gutten er no 5 mnd og testane vart sterkare (etter ei veke eller så) :)

Anonymkode: 06bc1...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...