Gå til innhold

Sex med kondom kvinner merker dere forskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bare hatt sex med 3 menn den første var min første kjæreste var sammen flere år og vi gra hverandre flere år. vi ble sammen for andre gang og da ble vi gift. 2 midt i mellom andre gang vi ble sammen. Jeg gikk på p piller før vi hadde sex med første så aldri hatt sex uten kondom. Men er spent hvordan kjennes det for kvinner merker dere forskjell med og uten kondom?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, merker forskjell. Kjenner mer uten; 

Anonymkode: f2ef5...ef4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjeden er lite følsom, så merker ikke forskjell nei.

Anonymkode: 2464e...7db

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Du er gift, men har aldri hatt sex uten kondom?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det merkes ikke med unntak av at jeg slipper å sove på den våte flekken. 

Anonymkode: fe98d...e67

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden bruker dere kondom når dere er gift? 

Anonymkode: e7055...6f5

AnonymBruker
Skrevet
Hedda-78 skrev (1 minutt siden):

Det hadde ikke jeg før vi ble prøvere heller. 😉 Det er deilig å slippe å dytte i seg hormoner for å forhindre graviditet.

Jeg har veldig følsom skjede og kjenner mye under sex. Ja, man kjenner litt mer uten kondom, men det er ikke så voldsom forskjell som enkelte skal ha det til. Hvis kondomen sitter som den skal, så er det lite forskjell. Det at det er så stor forskjell, er nok mest psykisk. 

Anonymkode: 385af...0b9

• Liker 6
Skrevet

Ts har jo skrevet i en annen tråd at hun har 3 sønner. Så det må være noe jeg ikke har forstått i HI, tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Merker lite forskjell bortsett fra at jeg er mindre nervøs når vi har prevensjon. Blir liksom mer plass i hodet mitt slik at jeg kan nyte mer ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på kondomtype. Mye bra på markedet nå. 

Anonymkode: 6d2e3...d86

Skrevet
Hedda-78 skrev (22 minutter siden):

Riktig når skulle jeg ha brukt i tilfelle?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, blir jo mer tørt, og det stinker av kondomen, billig hore lukt.

Anonymkode: 5f3c8...279

Skrevet
Deluejente skrev (Akkurat nå):

Riktig når skulle jeg ha brukt i tilfelle?

Du mener kanskje at du aldri har hatt sex MED kondom? Siden du har barn, må du jo ha hatt sex uten kondom minst et par ganger.

• Liker 2
Skrevet
Hedda-78 skrev (Akkurat nå):

Du mener kanskje at du aldri har hatt sex MED kondom? Siden du har barn, må du jo ha hatt sex uten kondom minst et par ganger.

Ja aldri med kondom

AnonymBruker
Skrevet

Bare positivt i tilfelle. Jeg slipper å deale med cum. Kjenner ingen forskjell bortsett fra det, iallefall ikke så det trekker opplevelsen nedover på noen måte.

Anonymkode: ddc89...30e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri samleie uten kondom, sorry.  Liker godt å bruke kondom, praktisk. Føler meg trygg også, er ikke aktuelt for meg å bruke p-piller eller lignende. Vurdert kobber spiral...med redd den skal gi meg blødninger. Tror ikke jeg takler å ha noe "Inni" meg på den måten heller.

Samleie med kondom er uansett dødsdigg for min del :) 

Suger gjerne uten om alt er ok :) 

Anonymkode: 1362f...4d2

AnonymBruker
Skrevet
Deluejente skrev (1 time siden):

jeg har bare hatt sex med 3 menn den første var min første kjæreste var sammen flere år og vi gra hverandre flere år. vi ble sammen for andre gang og da ble vi gift. 2 midt i mellom andre gang vi ble sammen. Jeg gikk på p piller før vi hadde sex med første så aldri hatt sex uten kondom. Men er spent hvordan kjennes det for kvinner merker dere forskjell med og uten kondom?

Vanskelig å forstå hva du skriver. Lite tegnsetting her, og hva betyr "vi gra hverandre flere år"? Du har aldri hatt sex uten kondom skriver du, men kan virke som du mener motsatt? Man trenger ikke å skrive perfekt, men det er en fordel å klare å gjøre seg forstått. 

Anonymkode: 456cf...1a6

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Pule jenter med kondom er som å slikke dem når de har klær på

Anonymkode: 0657d...4bb

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Au kondom er vondt. Jeg ligger bare i forhold så jeg slipper heldigvis. 

Anonymkode: e6fb9...f4a

• Hjerte 1
Skrevet
Hedda-78 skrev (8 timer siden):

Folk er forskjellige. Noen suger ikke pikk heller og det virker også veldig rart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...