AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Del Skrevet 23. april 2022 Først nå i vinter at barnet lærte å gå med sko, så vi har kun hatt vintersko og støvler. Nå er våren her og det begynner å bli varmt med vintersko, hvilke sko bruker man nå? Er det lette joggesko og Gore tex gjennom våren, sommeren og høsten? Anonymkode: 6dc35...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Del Skrevet 23. april 2022 Ja, det blir i grunn som du sier. Lette joggesko og sandaler til sommeren (sånne med "lukket tå" til så små). Jeg har pleid å kjøpe et par høye og et par lave gore-tex, men nå som det begynner å bli så mildt må du vurdere om det er behov for høye sko før til høsten igjen. Mine sluttet med vintersko for en stund siden og har brukt goretex nå i overgangen. Alt varierer jo etter hvor du bor da selvsagt. Også må jo barnet ha uforede gummistøvler 😊 Anonymkode: 297dc...378 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Del Skrevet 23. april 2022 Sko fra Europris. Ungen sliter ned tåa på skoene med en gang Anonymkode: 413b6...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Del Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, det blir i grunn som du sier. Lette joggesko og sandaler til sommeren (sånne med "lukket tå" til så små). Jeg har pleid å kjøpe et par høye og et par lave gore-tex, men nå som det begynner å bli så mildt må du vurdere om det er behov for høye sko før til høsten igjen. Mine sluttet med vintersko for en stund siden og har brukt goretex nå i overgangen. Alt varierer jo etter hvor du bor da selvsagt. Også må jo barnet ha uforede gummistøvler 😊 Anonymkode: 297dc...378 Så det holder med lette joggesko, sandaler og støvler? Vi har nemlig et par lette joggesko, men som ikke tåler særlig med vann. Gore tex blir kanskje bortkastet nå som sommeren er så nære? Mtp at de koster 900kr så hadde det vært dumt om man ikke får bruk for dem.. Anonymkode: 6dc35...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Del Skrevet 23. april 2022 I fjor var datteren min 1,5 år på vår/sommer. Jeg hadde et par joggesko, et par gummistøvler, et par sandaler og et par tøysko. I år har jeg kjøpt to par joggesko, et par sandaler og skal bruke gummistøvler på regnværsdager. Føler ikke jeg trenger Goretex, men bor på Østlandet, så det er mildt. Anonymkode: c79ed...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Del Skrevet 23. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så det holder med lette joggesko, sandaler og støvler? Vi har nemlig et par lette joggesko, men som ikke tåler særlig med vann. Gore tex blir kanskje bortkastet nå som sommeren er så nære? Mtp at de koster 900kr så hadde det vært dumt om man ikke får bruk for dem.. Anonymkode: 6dc35...346 Kjøp heller to par joggesko. Da kan det ene paret tørke om de blir våte. Personlig ville jeg ikke hatt Goretex på sommeren, bortsett fra på fjelltur. Anonymkode: c79ed...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 24. april 2022 #7 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) . Endret 24. april 2022 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #8 Del Skrevet 24. april 2022 Vi bor har alltid joggesko med gore-tex. Min erfaring er at uten gore-tex blir skoene våte med en gang. En liten vanndam, litt fukt i gresset om morgenen, en tur i skoen etc. Har i tillegg sandaler og støvler. Barna går også mye uten sko. Sandalene blir brukt mest. Anonymkode: 49e61...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #9 Del Skrevet 24. april 2022 Vår er 2,5 nå, men vi går for samme type sko i år som i fjor. Han har brukt goretexjoggesko siden snøen forsvant, men de begynner å bli for varme nå så jeg har kjøpt et par joggesko fra Viking som puster bedre. Vi kjøpte et par sandaler i fjor, men de gnagde nok litt første gangen så han nektet å ta de på igjen😅 Anonymkode: 6ea71...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå