Gå til innhold

Flere i forhold som er bisexuelle? Hvordan løser dere dette. Jeg er gift.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan løser dere dette egentlig? Holder det skjult?

Selv vært gift i 12år, 2 barn og alt er greit. Men som alltid så går jo sexlivet i bølger, kanskje 1 gang i uken i snitt. Blir rutine som de fleste i langvarig forhold. Tror heller ikke på at ting skal være på topp heletiden.

Siste halvåret har jeg følt på lysten å ha meg med en venninne jeg møter via trening, om det treningsendorfinene som skaper dette er jo ikke godt å si 😅. Vi går turer sammen utenom treninga på senteret, så møtes jo 2-4 ganger i uken. For min del så er det seksuelle tom tenner meg veldig ved henne pga væremåte og utseendet.

Måtte bare skrive det et sted.....kunne ikke delt dette med noen andre.

Anonymkode: 54aca...61a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei Per-Åge på 59

Anonymkode: 715cd...734

• Liker 10
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke noe mer problem enn for andre? Man har jo sex med personer, ikke kun et binært system av kjønnsorganer. 

Jeg er selv bifil. Noen ganger kunne jeg tenke meg å ha sex med andre, men så er jeg også veldig glad for det trygge, monogame forholdet vi har. Jeg savner ikke pupper og fitte like lite som jeg savner en annen penis enn min kjæreste sin penis.

Men du kan jo snakke med kjæresten din om det. Noen menn synes det føles ok at dama har sex med andre damer, at det liksom er en annen kategori enn sex med andre menn. Eller kanskje dere kan ha trekant?

Anonymkode: b26c7...158

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei Per-Åge på 59

Er det virkelig så vanskelig for enkelte å forstå at det finnes kvinner som tenner på kvinner? Alltid når noen oppretter en tråd om det, så er det sånne svar som dette som dukker opp først. Skjerpings! 

Anonymkode: 0a3d6...d67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Løse? Det er ikke noe å løse, for det er ikke et problem. Det at jeg i utg.punktet tenner på både menn og kvinner, betyr jo ikke at jeg har noe større ønske eller trang til å være utro enn heterofile. 

Anonymkode: 0b0f0...dcc

• Liker 25
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet handler om utroskap, ikke knyttet til legning. Har dere et åpent forhold? Hvis ikke er du komfortabel med å gå bak din manns rygg?

Anonymkode: 388a8...804

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er vel ikke noe mer problem enn for andre? Man har jo sex med personer, ikke kun et binært system av kjønnsorganer. 

Jeg er selv bifil. Noen ganger kunne jeg tenke meg å ha sex med andre, men så er jeg også veldig glad for det trygge, monogame forholdet vi har. Jeg savner ikke pupper og fitte like lite som jeg savner en annen penis enn min kjæreste sin penis.

Men du kan jo snakke med kjæresten din om det. Noen menn synes det føles ok at dama har sex med andre damer, at det liksom er en annen kategori enn sex med andre menn. Eller kanskje dere kan ha trekant?

Anonymkode: b26c7...158

Akkurat det som er litt håpløst, å dele det med andre. Trekant ville jeg nok ikke hatt, men henne alene kunne jeg nok tenkt meg ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en heterofil kvinne, vært gift i 12 år. Begynner å bli lysten på en ny kompis. Hvordan løser jeg det? 🤪

Ser du hvor dumt det høres ut? Har du en partner så skal du ikke være utro. Uansett hvilket kjønn du liker. 

Anonymkode: 663d2...c49

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte svar fra dere som er i samme situasjon. Slutt med useriøse svar.

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heterofil og får av og til lyst på andre enn samboeren min, men det er jo ikke noe å løse, for jeg lar bare være å være utro.

Hvorfor skulle dette være noe annerledes bare fordi du kan få lyst på andre av begge kjønn?

Anonymkode: b2848...d3b

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS.

Du har ikke frikort til å være med flere bare fordi du er bifil. 
Det er seriøse svar selv om du ikke liker svarene. 

Anonymkode: 663d2...c49

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS.

Ok, så dette var bare en trolletråd? 

Det enkle og absolutte svaret er at uansett om man er heterofil, homofil eller bifil så er man ikke utro når man er i et forhold.

Anonymkode: b2848...d3b

• Liker 13
Skrevet

Jeg takler det antagelig på samme måte som når heterofile blir tiltrukket av annen person når de er gift, om de er monogamt innstilt og realt menneske, eller om jeg tiltrekkes av motsatt kjønn; Jeg registrerer at vedkommende er tiltrekkende, men legger det bort, og dyrker ikke tanken videre. 

Det er da ikke noe annerledes uansett hvilket kjønn man tiltrekkes av. Heterofile tiltrekkes også av andre personer, selv om de er i forhold. Utroskap er også utroskap, uansett legning og kjønn. 

Jeg er bifil, men forstår egentlig ikke problemstillingen. Min mann vet at jeg er bifil, og vi kan begge si om vi synes noen er tiltrekkende, men utroskap er utroskap. Min legning gir meg ikke mer lov til å dyrke slike gnister til å bli bål, eller til å være utro. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med mannen din. Kan godt være han synes det er helt greit at du prøver en dame, menn er rare sånn. 

Anonymkode: 4c3b6...414

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen er begge bifile. Men vi er monogame. Så det er ikke noe vanskelige enn å ikke være utro med en av det motsatte kjønn. 

Selvsagt finnes det menn og kvinner jeg syns er attraktive, men jeg ville aldri vært med noen andre enn mannen min likevel. 

Anonymkode: 4976f...8d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg og mannen er begge bifile. Men vi er monogame. Så det er ikke noe vanskelige enn å ikke være utro med en av det motsatte kjønn. 

Selvsagt finnes det menn og kvinner jeg syns er attraktive, men jeg ville aldri vært med noen andre enn mannen min likevel. 

Anonymkode: 4976f...8d4

Trolltunge skrev (1 time siden):

Jeg takler det antagelig på samme måte som når heterofile blir tiltrukket av annen person når de er gift, om de er monogamt innstilt og realt menneske, eller om jeg tiltrekkes av motsatt kjønn; Jeg registrerer at vedkommende er tiltrekkende, men legger det bort, og dyrker ikke tanken videre. 

Det er da ikke noe annerledes uansett hvilket kjønn man tiltrekkes av. Heterofile tiltrekkes også av andre personer, selv om de er i forhold. Utroskap er også utroskap, uansett legning og kjønn. 

Jeg er bifil, men forstår egentlig ikke problemstillingen. Min mann vet at jeg er bifil, og vi kan begge si om vi synes noen er tiltrekkende, men utroskap er utroskap. Min legning gir meg ikke mer lov til å dyrke slike gnister til å bli bål, eller til å være utro. 

Takk for svar :) Jeg bør ikke fortelle mannen min om dette tenker du? Bare holde det for meg selv, er jo lov å ha lyster uten å gjøre noe med det såklart.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Takk for svar :) Jeg bør ikke fortelle mannen min om dette tenker du? Bare holde det for meg selv, er jo lov å ha lyster uten å gjøre noe med det såklart.

Min mann vet det. Han har visst det fra vi datet. Hadde vært uaktuelt for meg å ikke fortelle det. Jeg har vært åpen bifil siden jeg var 18 år. 

Det er du som kjenner din mann, og deg selv. Jeg kan ikke engang tenke tanken på å skjule noe slikt for min mann, men du må jo kjenne på hva som er rett for deg og dere. For min del hadde det blitt veldig feil om min mann ikke visste dette, men det er meg. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør mannen din om å ha et åpnet forhold da? Du kan vel ikke gå og cheate på han.

Anonymkode: 66f31...59d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Fortelle at du er bifil, eller fortelle at ut fantaserer om ei venninne du treffer flere ganger i uka? Hvis det er det siste vil det trolig være best å holde kjeft. Jeg ville ikke likt at mannen min fortalte meg at han var kåt på andre. Det hadde kun gjort meg usikker.

Anonymkode: 743a5...b04

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...