AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Hei! Jeg har datet en fyr nå i ca 5mnd. Vi har det veldig fint sammen å begge tenker det kan utvikle seg til noe mer. Vi begge kommer fra en liten plass, men bor ikke der for tiden. Siden det er en liten plass kjenner man stort sett alle der. Da jeg var 18 år hadde man det jo gøy, festet og hadde sex. Jeg hadde ikke mye sex, men "nok" til at jeg får en klump i magen. Da jeg var 18 visste jeg ikke hvem han jeg dater var så vi har ikke hatt samme vennekrets. Det har nå kommet frem at jeg har hatt sex med en bekjent eller venn av han. Til å begynne med fortalte jeg ikke noe om det i frykt for at ting skulle bli dårlig mellom oss. Men det har nå kommet frem å vi har bare snakket litt om det. Han sier han ikke bryr seg men at de er dumt jeg ikke sa noe. Legger meg helt flat for det. Når jeg tenker meg om så har jeg også hatt sex med en annen. Vet ikke om de er venner men som sagt vet man stort sett hvem alle der vi kommer fra. Litt av meg ønsker bare å få sagt det å få det ut av verden i frykt om at det samme skjer igjen. Er redd for at han skal tenke på meg som ekkel å miste følelsene sine for meg. Men så tenker jeg: heller nå enn senere. Han sier det ikke gjør noe angående denne vennen i kretsen, og er jo mange år siden. Huff.. Vente til han eventuelt spør om det er flere han burde vite om, eller skal jeg bare si det ved neste mulighet? Anonymkode: d8763...fbb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Nei. Absolutt ingen grunn til å fortelle om slikt. Anonymkode: 387f7...0e2 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 Ja fortell han. Han finner utav det før eller siden uansett. Anonymkode: 64491...6b8 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Jeg hadde satt pris på ærlighet. Men jeg har heller ikke vært en sjalu person i mine forhold. Men kunne nok blitt det om jeg var usikker på dama og følte hun var alt for bra for meg. Men synes du skal si det. M32 Anonymkode: bdaa3...b34
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 Ts her. Ja tror det rette blir å bare fortelle det, så får det briste eller bære. Huff, føler jeg på en måte har vært utro selvom alt dette skjedde for mange år siden og vi visste ikke hvem hverandre var. Anonymkode: d8763...fbb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Ja tror det rette blir å bare fortelle det, så får det briste eller bære. Huff, føler jeg på en måte har vært utro selvom alt dette skjedde for mange år siden og vi visste ikke hvem hverandre var. Anonymkode: d8763...fbb Du får trøste deg med at det i det minste ikke er broren hans. Det kunne vært verre Anonymkode: 1801d...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #7 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du får trøste deg med at det i det minste ikke er broren hans. Det kunne vært verre Anonymkode: 1801d...3d2 Ts. Huff ja, den tanken er enda verre 😬 Anonymkode: d8763...fbb
anonymbruker2312 Skrevet 24. april 2022 #8 Skrevet 24. april 2022 Du bør nok fortelle han det ja, og se hvordan han responderer. For helt ærlig, ting gjort i fortiden som ikke er alvorlige bør man ikke bli dømt for. For all del vet man aldri om vedkommende angrer eller har endret seg. Hvis han skal "dømme" deg ut ifra hva du har gjort i fortiden din, selv om det er to kompiser av han, så ville jeg nok ha reagert. Han skal ikke se på deg som noe mindre verdt bare fordi du har vært i kontakt med noen han kjenner lenge siden - det definerer ikke deg som et menneske. Hvis han velger å karakterisere deg som noe annet på grunn av det, then leave him. Det er i din fortid, det er ikke slik at du visste at du skulle møte på den fyren du er sammen med i dag for mange år siden.
Andy1999 Skrevet 24. april 2022 #9 Skrevet 24. april 2022 Fortell det, jeg mener det skaper en helt egen nærhet når dere forteller alt til hverandre og ingenting er hemmelig. Selv føler jeg en slags sjalusi når min kjæreste har fortalt om sine tidligere sexpartnere, men det er likevell godt å vite. Det er Sundt for meg å vite om hva hun har gjort tidligere i livet, selvom det gir et lite stikk i brystet. Hun er flink til å forsikre meg om att det er meg hun vil ha etterpå, og er så utrolig dyktig til å gi og vise meg kjærlighet
Anonymbrukersåklar Skrevet 24. april 2022 #10 Skrevet 24. april 2022 E hadde alder vela hørt slik historik. Fortid er fortid… viktigast er det som skjer nå, og fremover!
Hengebuksvinet Skrevet 24. april 2022 #11 Skrevet 24. april 2022 Jeg sa fra at jeg gjerne vil vite det, om.han har vært med noen jeg kjenner. En stund etter vi møttes. Ingen stor greie, men føler det kan være greit å vite om det. Om det er noen jeg skal forholde meg til i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 Ingen er forpliktet til å legge ut om tidligere sexpartnere, men om det er noen man har hatt sex med man kan treffe på i omgivelsene, så er nok det lureste å fortelle. Om det er noen man arbeider med, eller som i deres tilfelle hvor dere er fra samme plass, så er det litt kjipt om du og kjæresten er på hjemplassen og er sosial med venner og en tidligere sexpartner dukker opp. Er nok greiest å ha sagt det før det skjer. Synes ikke du skal være redd for hva du har gjort, det er vel de færreste som er stolt over alle man har hatt sex med? Vi er mennesker, vi gjør ting som vi ikke alltid er stolt over i ettertid. Anonymkode: c3688...9c8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #13 Skrevet 26. april 2022 Høre om tidligere sexpartnere og dama sine knullehistorier er jo sexy som bare det! Tåler man ikke det er man en usikker dufus! Anonymkode: 3be7b...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå