Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 4/23/2022 at 11:55 AM, AnonymBruker said:

Jeg også. Jeg lever bra og har råd til det jeg trenger og litt til. Dessverre blir det bare råd til 1-2 utenlandsturer i året nå, men det er greit. Jeg også føler meg i stand til å jobbe, men ingen vil ansette meg i det jeg er kvalifisert til. Kunne nok klart å jobbe 50-60%.

Anonymkode: 1a7da...70d

Ingen ga meg jobb når jeg satt der med ferdig Master i Biologi heller..men da måtte jeg pent finne meg noe annet å gjøre for jobbe må man jo.

Anonymkode: b2350...2e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gruer meg til å bli ufør pga jeg er 40 år og har aldri hatt fast jobb og har aldri jobbet 100%. Har for mye sammenbrudd og angst til å klare å jobbe.

Har vært mange år på aap men ble presset ut i jobb da jeg var 35 år selv om jeg slet med asperger og angst bl.a. Måtte bli ekstravakt på sykehjem siden jeg ikke hadde utdannelse og måtte si fra meg AAP, noe jeg ikke ønsket da jeg mente jeg slet med asperger og angst. Da hadde jeg ikke jobbet på 10 år. Og før jeg kom på aap hadde jeg ekstravakter på sykehjem og prøvd å studere uten å få til noe.

Har heller ikke min egen bolig for har aldri hatt mulighet til å få boliglån pga lite penger og at jeg aldri har hatt fast jobb. 

Kommer til å få lite penger på uføretrygd, men har endelig fått de riktige diagnosene så jeg må bare være takknemlig for å endelig bli hørt, selv om fremtiden er like mørk som fortiden. 

Man får bare være takknemlig for det man har selv om jeg skulle ønske livet mitt ble annerledes. Skulle ønske jeg kunne ha en kjærste og eget hjem og et lite nettverk. 

Anonymkode: 491e9...76d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Rucula skrev (På 24.4.2022 den 17.23):

greia er at det har jeg ikke..

Kan ikke du holde opp med denne nedrakkingen av uføretrygdede i hver eneste tråd jeg ser deg delta i? Du TROR du vet så himla mye, men fakta er at det vet du ikke. 

Iflg tall så er det AAP, arbeidsledige, som svindler mest på stønader. De jobber svart ved siden av å heve AAP.

Anonymkode: 17cec...e86

AnonymBruker
Skrevet
On 4/24/2022 at 12:00 PM, Rucula said:

Jeg er bekymret. Speseielt sinnsykt synes jeg det er med folk under 30 som får innvilget ufør av psyksike grunner. Folk som da skal leve hele livet sitt på andre. 

Veldig enig.

Anonymkode: b2350...2e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Kan ikke du holde opp med denne nedrakkingen av uføretrygdede i hver eneste tråd jeg ser deg delta i? Du TROR du vet så himla mye, men fakta er at det vet du ikke. 

Iflg tall så er det AAP, arbeidsledige, som svindler mest på stønader. De jobber svart ved siden av å heve AAP.

Anonymkode: 17cec...e86

Og det verste er at moderatorene lar henne få lov å fortsette.Jeg rapporterer gang på gang på gang ,men det viser jo bare at det folk sier om at moderatorene har noen favoritter som får lov til å gjøre akkurat som de vil.

Anonymkode: 39b14...336

AnonymBruker
Skrevet

Er ufør, får 9k i mnd. Jeg har ikke råd til å leve, og har heller ikke råd til å dø. 

Anonymkode: 27cab...199

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ufør, får 9k i mnd. Jeg har ikke råd til å leve, og har heller ikke råd til å dø. 

Hvordan kan du få 9000 i mnd på ufør? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Vet ikke. Det er det NAV har bestemt. 10 920 kr i mnd.  9392 kr etter skatt,

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du er gradert ufør da? 

Anonymkode: 7ef5c...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...