Gå til innhold

«Finere» merker som ikke koster skjorta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker mange av de kjente merkene som Samsøe Samsøe, Second Female, Filippa K osv, men synes det er en del av dem som er alt for dyre. Så jeg lurte på om dere har noen tips til merker av litt bedre kvalitet og design enn typisk Vero Moda og HM, men hvor en bluse ikke koster kr. 2000,-. For å gi eksempler merker og pris så synes jeg Neo Noir og MSCH (Moss Copenhagen) har fine klær til overkommelig pris. Kjøpte en nydelig kjole fra Neo Noir i går til kr. 800, og det synes jeg er helt ok. 

Noen tips? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i & other stories. Mange fine kjoler, bluser og bukser. God kvalitet og ok pris. 😊

Anonymkode: 90778...d62

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med kvaliteten på Gap! Gode kvaliteter og tøy som varer, og veldig hyggelige priser. Er vel egentlig et fritidsmerke men jeg har flere klassiske skjorter, bluser, chinos og dressbukser derfra.

Anonymkode: 4481e...29f

• Liker 2
Skrevet

Følg med på tise og finn, da får du klær fra de merkene myyye billigere!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Handler alltid når merker som feks Holzweiler eller Camilla Pihl har salg. Kjøper ikke om det ikke er 50 eller 70% avslag da jeg synes det blir for dyrt. Ellers liker jeg å følge med på ting jeg ønsker meg på Zalando, plutselig er de satt ned noen %. Kan også anbefale å sjekke salgene til Retro/Bogart/Modo på nett. Ellers liker jeg ARKET, ikke så ille på pris.

Anonymkode: a2c2c...fce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Handler alltid når merker som feks Holzweiler eller Camilla Pihl har salg. Kjøper ikke om det ikke er 50 eller 70% avslag da jeg synes det blir for dyrt. Ellers liker jeg å følge med på ting jeg ønsker meg på Zalando, plutselig er de satt ned noen %. Kan også anbefale å sjekke salgene til Retro/Bogart/Modo på nett. Ellers liker jeg ARKET, ikke så ille på pris.

Anonymkode: a2c2c...fce

Handler du fysisk i butikk når det er salg, eller nettbutikk? Hvilke(n), i så fall?

AnonymBruker
Skrevet

Ellos selger en del merker og man får ofte 30-40 % på valgfri vare. Har kjøpt ullkåpe der fra Tiger of sweden og skinnbukser fra second female til 40% rabatt f.eks. Da er det helt ok pris

Anonymkode: 6dc29...37f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i selected femme

Anonymkode: 33e40...c82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

COS holder et greitt mellomnivå.

Anonymkode: 17ae0...142

• Liker 1
Skrevet

Part two har mye fint i god kvalitet som ikke er så dyrt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ralph Lauren har klassiske klær i god kvalitet 😊

Anonymkode: 8ca4e...15f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...