Gå til innhold

Meget skuffet over VG!

Anbefalte innlegg

Gjest Lulli21
Skrevet

Overskriften på Vg: - Israelsk soldat banket opp journalist

Nå har jeg fått nok at dette jødehatet! Fakta er at det var en israelsk politimann som ble angrepet av journalisten fra Al-Jazeera, og Israelske soldater måtte gripe inn! Forbanna korrupte-sosialistiske-propaganda media! Jeg blir så provosert over det løgnene det norske media driver med! Det norske media forhørte seg hos Al-Jazeera som er kjent for å lyve og er meget anti-israelske!

Her er hva som EGENTLIG skjedde:

En talsmann for det israelske politiet bekrefter at en av Al-Jazeeras kameramenn ble arrestert, men sier det skjedde etter at HAN GIKK TIL ANGREP PÅ EN POLITIMANN.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295703

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg fått nok at dette jødehatet! Fakta er at det var en israelsk politimann som ble angrepet av journalisten fra Al-Jazeera, og Israelske soldater måtte gripe inn! Forbanna korrupte-sosialistiske-propaganda media! Jeg blir så provosert over det løgnene det norske media driver med! Det norske media forhørte seg hos Al-Jazeera som er kjent for å lyve og er meget anti-israelske!

En talsmann for det israelske politiet bekrefter at en av Al-Jazeeras kameramenn ble arrestert, men sier det skjedde etter at HAN GIKK TIL ANGREP PÅ EN POLITIMANN.

Dette er dessverre ikke noe nytt. Vi ser og hører stadig at NRK og andre venstrevridde medier går til disse såkalte palestina-araberne når de skal ha nyheter om det som skjer der nede. Og ingen skal beskylde de for ikke å få valuta for pengene, akkurat slik de vil ha det.

Og dessverre akkurat slik som alt for mange vil ha det servert.

Gjest komsomolets
Skrevet

Vel, det er ikke snakk om jøder, det er snakk om israelere.

Så du kan slå av litt på retorikken når det gjelder begrepet 'jødehat', hva?

Det å ikke kunne se forskjell på disse gruppene er et tegn på ekstremisme. Israel er en nasjon, og er som alle nasjoner underlagt internasjonale lover og regler. Jøder er kulturelt og religiøst knyttet sammen, bor over hele verden, og er ikke nødvendigvis israelere. Og ikke alle støtter Israels politikk.

PS. Al-Jazeera er heller ikke 'kjent for å lyve' annet enn blant høyreekstremister; tvert om - det er få steder der journalismens idealistiske glød er så levende akkurat nå.

At de presenterer arabernes syn og er ekstremt Israel-kritiske får så være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...