Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man hører så mye om menn som er utro her på forumet. Lurer på om det er noen menn her som har opplevd at kona eller dama har vært utro? Utrostatistikken er så forskjellig og endrer seg hele tiden, noen ganger er det menn som topper den, andre ganger damer. Jeg tror vi egentlig kan kalle det 50/50 mellom menn og kvinner. 

Anonymkode: ae066...503

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

Veit ikke om noen av de jeg har vært sammen med har vært utro

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner bare til to tilfeller av utroskap, en med hvert kjønn:

1. Kjæresten (Mann) på en fest jeg var på begynte å kline med en annen dame i underetasjen der kjæresten hans (kvinne) var på samme fest!! Endte med tårer og at hun gikk. Flere av mennene på festen sa at det han gjorde var dumt, samt fikk han jo støtte fordi han var igjen. Kjente ikke til damen hans men håper oppriktig at hun fikk like mye støtte, for det var hun som fortjente støtten mest.

2. En av venninnene mine var sammen med kjæresten sin (mann). Hun fortalte meg ut av det blå at hun hadde klinet med en annen mann etter stengetid i klesbutikken hun jobbet. Han arbeidet også i samme bransje. Det var tydeligvis noe romantisk over dette, eller de hadde god kjemi. Hun forklarte at dette var fordi hun ikke ble anerkjent på hjemmebane. De er fortsatt sammen i dag. Tror dette er en mild case - aldri hørt hun nevne noe slikt igjen. Og det var mye teit i forholdet deres. Tror faktisk mannen i forholdet gjorde noen endringer med hvordan han var mot henne (forbedret seg) og de lever godt sammen i dag.

Anonymkode: ed5d3...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...