Gå til innhold

Badeferie i Slovenia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen vært på badeferie i Slovenia i byen Piran? Vurderer dette i sommer, men kjenner ingen som har vært der før. Er det noen dom har erfaringer å dele?

Anonymkode: 19461...41c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært der, men siden du skriver badeferie håper jeg du ikke forventer flotte sandstrender for det er det vel lite av i Slovenia. Synes du skal ha honnør for å tenke litt utenfor boksen og ikke dra dit alle andre flokker seg. God ferie!

Anonymkode: 82bc1...d47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes Slovenia er et kjempeland, som er altfor undervurdert og aldeles i skyggen av Kroatia. Et kjempehyggelig folkeslag, og mye mindre "turistifisert".   På grensen til Østerrike, og det "minst Balkan" av de Balkanske folkeslag om man kan si det sånn.   Minst krigersk også. Den korteste løsrivelseskrigen, tror de mistet 4 mann. Inget hat mot andre ex-Jugoslavia stater.

Nå har jeg ikke vært i Piran, men Piran og Portoroz er fine badebyer tilrettelagt for Turisme. Vil også anbefale en tur til innsjøen Bled, og hovedstaden Ljubljana. Billig,  oversiktlig og lite kriminalitet.   God Tur !

Anonymkode: 58949...77b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Synes Slovenia er et kjempeland, som er altfor undervurdert og aldeles i skyggen av Kroatia. Et kjempehyggelig folkeslag, og mye mindre "turistifisert".   På grensen til Østerrike, og det "minst Balkan" av de Balkanske folkeslag om man kan si det sånn.   Minst krigersk også. Den korteste løsrivelseskrigen, tror de mistet 4 mann. Inget hat mot andre ex-Jugoslavia stater.

Nå har jeg ikke vært i Piran, men Piran og Portoroz er fine badebyer tilrettelagt for Turisme. Vil også anbefale en tur til innsjøen Bled, og hovedstaden Ljubljana. Billig,  oversiktlig og lite kriminalitet.   God Tur !

Anonymkode: 58949...77b

Jeg har ikke vært på stranda, men jeg støtter absolutt Bled og Ljubljana! Elsket Slovenia! 

Anonymkode: 52f67...daf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...