AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Hei! Hva er sjangsene for å bli gravid her? Hadde sex hvor han kom inni meg inatt og når jeg våknet ista og gikk på do så så jeg på papiret at jeg hadde eggehvite/eggløsningsslim.. jeg sjekka kalenderen, og det er i disse dager jeg har eggløsning. Vi planlegger ikke å bli gravide, men det gjør ingenting. såå, hva er «oddsen»? Vi har hatt sex uten prevensjon siden slutten av juli i fjor og jeg har fortsatt ikke blitt gravid. Og jeg er kun 25 år. Jeg stresser ikke, men begynner såklart å få tanker om at noe kanskje er noe galt med meg..? sliter mye med UVi og svie nedentil hvis det har noe å si (har sjekka meg for akkurat det hos lege, kjønnssykdommer er utelukket - men de finner ingen årsak til at jeg aldri blir bedre. Urinen min lukter helt ekstremt sterkt iblant også, det har den gjort siden jeg var 17/18 uansett hva jeg spiser eller drikker🙄 Må drikke ganske mye for å vanne ut den lukta.. slitt med UVi og svie siden jeg var 13) Kjør på med tanker og meninger🙋🏽♀️ Anonymkode: 3c699...234
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Beklager hvis jeg satt denne i feil kategori. Så at den over kanskje var mer passende🫣 Anonymkode: 3c699...234
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 Om han kom inni deg i natt så kan det vel ha vært spermrester som kom ut da du tørket? Anonymkode: 2730d...6b3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om han kom inni deg i natt så kan det vel ha vært spermrester som kom ut da du tørket? Anonymkode: 2730d...6b3 Nei. Jeg kjenner kroppen min og dette var eggløsningsslim som kunne strekkes langt uten at det det røk og som ikke trekker inn i papiret. Det kan man IKKE med sperm😅 Spørsmålet var timingen, ikke hva det faktisk var - for jeg vet at det var eggløsningsslim. Anonymkode: 3c699...234
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Jeg kjenner kroppen min og dette var eggløsningsslim som kunne strekkes langt uten at det det røk og som ikke trekker inn i papiret. Det kan man IKKE med sperm😅 Spørsmålet var timingen, ikke hva det faktisk var - for jeg vet at det var eggløsningsslim. Anonymkode: 3c699...234 Om han kommer inni deg natta før du får det du tror er elslim så er det klart at det er god timing?😅 Anonymkode: 2730d...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå