Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hva er sjangsene for å bli gravid her? Hadde sex hvor han kom inni meg inatt og når jeg våknet ista og gikk på do så så jeg på papiret at jeg hadde eggehvite/eggløsningsslim.. jeg sjekka kalenderen, og det er i disse dager jeg har eggløsning. Vi planlegger ikke å bli gravide, men det gjør ingenting. 

såå, hva er «oddsen»? Vi har hatt sex uten prevensjon siden slutten av juli i fjor og jeg har fortsatt ikke blitt gravid. Og jeg er kun 25 år. Jeg stresser ikke, men begynner såklart å få tanker om at noe kanskje er noe galt med meg..? sliter mye med UVi og svie nedentil hvis det har noe å si (har sjekka meg for akkurat det hos lege, kjønnssykdommer er utelukket - men de finner ingen årsak til at jeg aldri blir bedre. Urinen min lukter helt ekstremt sterkt iblant også, det har den gjort siden jeg var 17/18 uansett hva jeg spiser eller drikker🙄 Må drikke ganske mye for å vanne ut den lukta.. slitt med UVi og svie siden jeg var 13)

Kjør på med tanker og meninger🙋🏽‍♀️

Anonymkode: 3c699...234

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager hvis jeg satt denne i feil kategori. Så at den over kanskje var mer passende🫣

AnonymBruker
Skrevet

Om han kom inni deg i natt så kan det vel ha vært spermrester som kom ut da du tørket?

Anonymkode: 2730d...6b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om han kom inni deg i natt så kan det vel ha vært spermrester som kom ut da du tørket?

Nei. Jeg kjenner kroppen min og dette var eggløsningsslim som kunne strekkes langt uten at det det røk og som ikke trekker inn i papiret. Det kan man IKKE med sperm😅 Spørsmålet var timingen, ikke hva det faktisk var - for jeg vet at det var eggløsningsslim.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Jeg kjenner kroppen min og dette var eggløsningsslim som kunne strekkes langt uten at det det røk og som ikke trekker inn i papiret. Det kan man IKKE med sperm😅 Spørsmålet var timingen, ikke hva det faktisk var - for jeg vet at det var eggløsningsslim.

Om han kommer inni deg natta før du får det du tror er elslim så er det klart at det er god timing?😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...