Strikkedilla01 Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Hei! Jeg mistenker at jeg kan være gravid da jeg har flere symptomer (riktignok milde, men det er noe som ikke er helt som det pleier). Tok denne testen i dag morges, men er mulig jeg har testet litt for tidlig. Jeg har akkurat sluttet på p-pillene så vet ikke når jeg hadde el, men mistenker den var 12.04 da jeg hadde el-lignende smerter. I såfall er testen tatt 11 dpo. Ser dere også en skyggestrek eller er det bare jeg som er helt paranoid av å ha sett så lenge? Jeg tok forøvrig en test i går som også hadde det jeg ser som skyggestrek, og den kom tydelig frem når jeg satte på et filter. Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Det finnes egen tråd for dette. Anonymkode: 3c59f...be0
Strikkedilla01 Skrevet 23. april 2022 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det finnes egen tråd for dette. Anonymkode: 3c59f...be0 Oi, det visste jeg ikke! Er ny her 😅 takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå