Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venter baby i starten av juni. Har et barn fra før, han er født om vinteren og jeg brukte da vinterpose fra starten. Denne blir jo for varm om sommeren.

Har vårpose fra easygrow, men den virker så tynn til en nyfødt? Er det kanskje lettere med dyne? Hva bruker dere isåfall under? 

Anonymkode: 072d0...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha baby i slutten av juli, og tenkte å bruke bare teppe til å begynne med også gå over til lett dyne, eventuelt med lammeskinn oppi vogna og tynt ullteppe under dyna til høst. Prøver meg litt frem her jeg. Sikkert litt individuelle forskjell på babyer også, hvor varme og kalde de blir og hvilke temperaturer og vind som er ute akkurat i det man skal ut. :)  Til vinteren blir det nok vognpose her også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte dyne eller kun et lett teppe på de varmeste dagene (var det veldig varmt: body og svøpeteppe). Brukte dyne til det var greit å gå over til vinterpose.

Anonymkode: b624a...77c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg brukte dyne eller kun et lett teppe på de varmeste dagene (var det veldig varmt: body og svøpeteppe). Brukte dyne til det var greit å gå over til vinterpose.

Fødte i slutten av juni

Skrevet

Dyne/teppe. Vår julibaby var kokvarm 

AnonymBruker
Skrevet
On 4/23/2022 at 9:14 AM, AnonymBruker said:

Venter baby i starten av juni. Har et barn fra før, han er født om vinteren og jeg brukte da vinterpose fra starten. Denne blir jo for varm om sommeren.

Har vårpose fra easygrow, men den virker så tynn til en nyfødt? Er det kanskje lettere med dyne? Hva bruker dere isåfall under? 

Anonymkode: 072d0...a65

På en varm sommerdag trenger du ikke noe over babyen. Ellers er en tynn dyne eller teppe fint. På kalde/våte sommerdager eller om babyen lett fryser, kan man eventuelt bruke saueskinn under.

Anonymkode: b58bb...cbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...