Gjest Skauta Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Hysj meg, ta meg Parfyme, vinden og løvet Hysj meg, ta meg Brennmerkene, hullene i lakenet Jeg håper røyken gjemmer skammen jeg har i mitt fjes Cognac og brukket glass Alle disse årene var jeg ditt askebeger Jeg fant en rosa sneip På sengen den dagen du dro Og hvordan kan jeg glemme dine lepper var der Ditt kyss går overalt og kysser alt unntagen meg Hysj meg, ta meg Champagne, ditt hår i brisen Hysj meg, ta meg Leppestift, dit slag på mitt kinn Dine øyne skrek til sist Fortalte meg alt jeg var redd for å spørre Nå har jeg kledd meg i hvitt Og du har brent meg for siste gang Jeg fant en rosa sneip På sengen den dagen du dro Og hvordan kan jeg glemme dine lepper var der Ditt kyss går overalt og kysser alt unntagen meg Du finner et notatark og du vil se min silhuett Det er bare 5 timer til du finner meg død Det er bare 4 timer til du finner meg død Det er bare 3 timer til du finner meg død Det er bare 2 timer til du finner meg død Det er bare 1 timer til du finner meg død Det er bare... -Skauta
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Åååh så flink :D Du bør lese det opp for damene dine og legge på sykehus-pip-effekt på slutten! ;D
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 (endret) Errare humanum est (damer elsker en internasjonal flørt) Endret 4. november 2005 av Statsmedister
Gjest Skauta Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Jeg ville satt pris på litt mer seriøse tilbakemeldinger. Dere er ikke slik med Yvonnes dikt, og selv om hun er en liten lekkerbisken , er hun ikke akkurat noe Allan Poe, da. Ja, den sofistikerte dikteren. Har dere ikke hørt om han?
Gjest Vindelspev Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 Jeg har ikke lest Yvonnes dikt.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Steke mann. Du er rå på dikting. Kan jeg hyre deg inn i bransjen min?
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Det er verken det beste eller verste jeg har lest...Lit vel klissete for min smak Et helt middelmådig dikt vil jeg si....Men bedre en deg jeg kunne skrevet
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 15. mars 2006 #11 Skrevet 15. mars 2006 Jeg ville satt pris på litt mer seriøse tilbakemeldinger. Dere er ikke slik med Yvonnes dikt, og selv om hun er en liten lekkerbisken , er hun ikke akkurat noe Allan Poe, da. Ja, den sofistikerte dikteren. Har dere ikke hørt om han? ← Edgard allen poe jo han har jeg hørt om..Har den komplete sammling av edgard allen poe sine verker. Han var jo 1800 talles steven king.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. mars 2006 #12 Skrevet 15. mars 2006 Errare humanum est (damer elsker en internasjonal flørt) ←
Gjest Cheryl Skrevet 15. mars 2006 #13 Skrevet 15. mars 2006 Skauta, jeg vil være seriøs i mitt svar til deg akkurat her. Jeg synes faktisk diktet ditt ga meg noe, jeg likte å lese det, fordi det ga meg assosiasjoner til noe som la godt gjemt (helt sant) Det eneste jeg ikke likte var ord som røyk og sneip, eller synes jeg det var flott, vil gjerne lese det om igjen!
Gjest Skauta Skrevet 15. mars 2006 #14 Skrevet 15. mars 2006 Dette var fortreffelig, gjest! Min vakre gjesterose mamacita! Denne kvinnen røket en del, så det ble en naturlig del av diktet. Hun forlot meg og etterlot seg kun svimerker i mitt ekslusive laken, og noen sneiper. Dette var en meget tung dag for meg, og jeg er glad jeg fikk uttrykke meg skriftlig.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #15 Skrevet 15. mars 2006 Dette var fortreffelig, gjest! Min vakre gjesterose mamacita! Denne kvinnen røket en del, så det ble en naturlig del av diktet. Hun forlot meg og etterlot seg kun svimerker i mitt ekslusive laken, og noen sneiper. Dette var en meget tung dag for meg, og jeg er glad jeg fikk uttrykke meg skriftlig. ← Ja, jeg likte det som sagt, det var friskt. Men synd det ble så dramatisk og voldsotm mot slutten der da...du skal da vel være her en stund til håper jeg! Hehe..
Gjest Skauta Skrevet 15. mars 2006 #16 Skrevet 15. mars 2006 Så klart jeg vil, for deg min skjønne! Jeg er dramatisk i munn og mæle, men kun romantisk i handlinger.
Lassie Skrevet 15. mars 2006 #18 Skrevet 15. mars 2006 Har du lagt det ut noen andre steder på nettet? Jeg har nemlig lest det diktet før...
Gjest Skauta Skrevet 15. mars 2006 #19 Skrevet 15. mars 2006 Du har da lest det her, min skjønne! Skrevet og regisert av mit deilige meg! Men det er et meget gammelt innlegg, derfor spiller din hukommelse deg et puss.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #20 Skrevet 15. mars 2006 Jeg blir litt kvalm av denne selv godheten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå