Gå til innhold

Har du Badenbadenstol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du fornøyd eller ikke? Ruster den hvis den ikke står under tak?

Anonymkode: c6e43...4d4

AnonymBruker
Skrevet

Den ruster. Ja, er fornøyd, det er en stol… men synes den er for dyr sett i forhold til kvalitet. 

Anonymkode: b7eb4...e4a

• Liker 1
Skrevet

Har hatt. Overpriset.

Fargen ble blass.

AnonymBruker
Skrevet

Ruster ja.

Anonymkode: 42d4b...631

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte den ikke. Blir for statisk stilling for meg, liker å trekke opp beina, ene kneet opp, etc.

Og den rustet. 

Anonymkode: a0ad3...73c

Gjest Geitis
Skrevet

Synes fargen i stoffet blir fort blass, alle stoler jeg har hatt med metal ramme ruster noe om de står ute i regnet. De stolene vi har hatt med mesh har holdt seg fine ca 3 ganger så lenge som badenbaden stolene til naboen. 

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt to av typen Badenbaden på Rusta. Er veldig fornøyd både med komfort og utseende. Men ja, de må holdes for ikke å ruste. Jeg tar de inn om høsten, sprayer deler med rust med WD40 og tørker av de med jevne mellomrom i den perioden de står ute.

Alt holder seg best om det taes vare på.

Anonymkode: b3510...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde, men de havet på dynga etter en sesong 🤷‍♀️

Anonymkode: ea6c2...df4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har kjøpt to av typen Badenbaden på Rusta. Er veldig fornøyd både med komfort og utseende. Men ja, de må holdes for ikke å ruste. Jeg tar de inn om høsten, sprayer deler med rust med WD40 og tørker av de med jevne mellomrom i den perioden de står ute.

Alt holder seg best om det taes vare på.

Anonymkode: b3510...fe6

Jeg orker rett og slett ikke å styre så mye med det. Har mange møbler som er helt vedlikeholdsfrie, med unntak av at de spyles innimellom. 

Bor riktignok i Bergen, og orker ikke løfte under tak hver gang det regner. Så her rant det rust ut av stolen etter 1-2 år. 

Anonymkode: a0ad3...73c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde to, men de ble så blasse i fargen etter veldig kort tid, at jeg synes ikke de er verdt pengene. Helt ok å sitte i, men heller ikke særlig mer enn det. 

Anonymkode: 807ff...6e5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har, og den ruster ikke, men jeg setter den alltid inn og tar vare på den!

Anonymkode: b764b...3ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...