Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg rister bare på hode av å lese alle råd her. Blanding av rar kvinnflokk mentalitet og sjalusi. Dette forumet er skadelig for unge jenter og jeg håper forumet dør ut. 

Eksempel:

- Noen har problemer med ektefelle, samboer eller kjæreste. Ikke noe en veldig stor sak. Isteden for å fremme forståelse, samhold og kjærlighet, gis det ofte et enkelt råd, og det er : forlat mannen din.

- Perverse menn poster bilder av peniser. 

- Mødre oppfordrer sønner til å ta på seg kjoler. 

- Kvinner tror barnevern er løsning på alt. Skulle heller ønsket å overlate oppdragelse til barnevernet. 

- Økonomisk vellykkede folk angripes

Nei, for et forum, håper ikke mine bekjente havner her. 

Endret av Akryl
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og likevel er du jo her Akryl.   Herlig. 🤣

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Akryl skrev (4 minutter siden):

Jeg rister bare på hode av å lese alle råd her. Blanding av rar kvinnflokk mentalitet og sjalusi. Dette forumet er skadelig for unge jenter og jeg håper forumet dør ut. 

Eksempel:

- Noen har problemer med ektefelle, samboer eller kjæreste. Ikke noe en veldig stor sak. Isteden for å fremme forståelse, samhold og kjærlighet, gis det ofte et enkelt råd, og det er : forlat mannen din.

- Perverse menn poster bilder av peniser. 

- Mødre oppfordrer sønner til å ta på seg kjoler. 

- Kvinner tror barnevern er løsning på alt. Skulle heller ønsket å overlate oppdragelse til barnevernet. 

Nei, for et forum, håper ikke mine bekjente havner her. 

Så bra at du er her da :) og bruker den dyrebare tiden din på dette forumet som du hater så mye ;) 

Er det ikke ironisk at du har godt over 100 innlegg her, du må vel ha litt rar kvinnfolk mentalitet selv, som har klart å bruke så mye tid her :P 

Oh the irony.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, du mener de som er så økonomisk vellykket at de er avhengig av husleie fra leietaker fra måned til måned for å betjene lånet sitt? 🙂 

Anonymkode: 8a95c...90f

• Liker 9
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Så bra at du er her da :) og bruker den dyrebare tiden din på dette forumet som du hater så mye ;) 

Er det ikke ironisk at du har godt over 100 innlegg her, du må vel ha litt rar kvinnfolk mentalitet selv, som har klart å bruke så mye tid her :P 

Oh the irony.

Det tar tid og nå har jeg forstått forumet

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, du mener de som er så økonomisk vellykket at de er avhengig av husleie fra leietaker fra måned til måned for å betjene lånet sitt? 🙂 

Jeg prøver å bygge opp min formue og strever, blir møtt av sjalusi. 

Skrevet

En ting er i alle fall sikkert barnevernet ødela min familie i 1992 

• Nyttig 2
Skrevet
Akryl skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver å bygge opp min formue og strever, blir møtt av sjalusi. 

Javel, la være å skrive om det da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er et godt eksempel på de folka hun snakker om. 😂 

Ja jeg er enig med TS, det er mye kjipe og tragiske folk her inne som bruker altfor mye tid til å rakke ned på andre.  De verste er kanskje de damene som sitter og bruker timesvis på å rakke ned på kjendiser/bloggere i alle de ulike kjendis-trådene.

Men det finnes heldigvis bra folk her også, som bla. støtter og svarer nyttige ting👌 Dessverre så er det ikke like mange av dem. 

Anonymkode: 4042b...0a1

• Liker 3
Gjest lurven
Skrevet
Akryl skrev (8 timer siden):

Det tar tid og nå har jeg forstått forumet

Jeg er ikke sjalu

AnonymBruker
Skrevet

Vet du, jeg er faktisk helt enig i en ting: forumet er skadelig for unge jenter og gutter. Det står så mye stygt om kropp og seksualitet her. Og det FLORERER av overgrepsunnskyldere som bagatelliserer og skylder på offeret. Det er skadelig for alle.

Anonymkode: 09cbb...ec9

• Liker 4
Skrevet

Og likevel er du her?

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (5 timer siden):

Og likevel er du her?

Begynner nå å bli kvalm av forumet

Skrevet
Akryl skrev (Akkurat nå):

Ok, men da står du jo helt fritt til å forlate oss da...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er sikkert en influenser som har blitt tråkka på tærne. Stakkars. 

Anonymkode: 7fe8e...492

• Liker 3
Skrevet

I dag leste jeg enda en merkelig diskusjon.  Temaet var at leieboere bråker mye. Moren kjefter på sønnen høylytt.  Mange hadde en løsning å komme med: ring barnevernet. Det er faktisk slikt at barnevernet i Norge blir grovt overbelastet da mange tror barnevernet er barnevakt. 

AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (16 timer siden):

De fleste blir kvalm av dette forumet, allikevel blir vi hekta og kommer tilbake gang på gang 😜

Anonymkode: 6c3a6...19c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd er å slutte å være her da 😊

Anonymkode: 24985...9a5

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (På 23.4.2022 den 2.48):

En ting er i alle fall sikkert barnevernet ødela min familie i 1992 

Hva skjedde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...