AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Ser at tredje del i serien om spionen Martin Rauch er tilgjengelig på NRK nå; har savnet den tidligere, så jeg tror ikke den har blitt sendt før. Uansett er "Tyskland 89" i nettarkivet deres i bare én måned, så det anbefales å se den eller eventuelt laste den ned før det blir for sent. Sesongen om 1983 var etter min mening glimrende, begynnelsen på 1986-serien var kanskje ikke den aller beste, men den tok seg opp, og jeg er spent på hva 1989 har å by på. Anonymkode: d941d...9f0 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 "Ikke tilgjengelig utenfor Norge" 😢 Anonymkode: 34987...b82
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Kommer den ikke på Nrk 1 ? Alt som er på Nrk tv bruker jo å dukke opp på Nrk 1 etter en stund. Anonymkode: 62b43...aff
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 Hurra! Den skal jeg se! 😃 Anonymkode: 7cffb...d5a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 On 4/23/2022 at 1:39 PM, AnonymBruker said: "Ikke tilgjengelig utenfor Norge" 😢 Anonymkode: 34987...b82 Dette kan løses enten ved VPN , eller ved å få noen du kjenner i Norge til å laste ned hele serien fra NRK; selv har jeg lagret hele Deutschland-triologien, noe som ikke er så dumt hvis man vil få med seg alt fra begynnelsen av. On 4/23/2022 at 1:43 PM, AnonymBruker said: Kommer den ikke på Nrk 1 ? Alt som er på Nrk tv bruker jo å dukke opp på Nrk 1 etter en stund. Anonymkode: 62b43...aff Hele serien ble sendt på NRK 3 i forrige uke, så det spørs om den kommer i reprise: https://tv.nrk.no/guide/18-04-2022 Ellers har jeg sett hele sesongen nå, og selv om den absolutt ikke skuffer - og får gode anmeldelser på imdb.com, er det etter min mening litt synd at den ikke får noe mer ut av dette dramatiske øyeblikket i Tysklands historie, ved å for eksempel gjøre serien to episoder lengre, og gi større rom for å beskrive stemningen i DDR i tiden før muren falt. På den annen side ble denne sesongen spilt inn i koronaåret 2020, noe som kanskje førte til at innspillingen ble vanskeligere enn om den hadde vært spilt inn året før, og muligens ble også handlingen forkortet litt. Ellers setter jeg pris på den underliggende svarte humoren i enkelte scener; dette er en serie som absolutt er verdt å få med seg - jeg gir den karakteren 9 av 10. Anonymkode: d941d...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Scenen hvor Tina og Rudi sitter på hver sin side av bordet, er noe av det mest skremmende jeg har sett. Hvordan det veksler fra en samtale mellom to likemenn på godfot, til hennes økende panikk og tilsynelatende hysteriske telefonsamtale til Ingrid, og så er stemningen plutselig munter og god, før …. Anonymkode: e247c...d3d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå