AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Du som røyker: Røyker du åpenlyst som f eks utenfor shoppingsenteret, utenfor bilen, langs veien på vei hjem osv, eller venter du til du kommer hjem og skjuler deg i hagen? Synes du det er flaut å røyke eller gjør det ikke noe? Er det mange som vet at du røyker eller er du en smugrøyker? kjønn/alder? Anonymkode: e139e...fab
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Da jeg røyket gadd jeg ikke å gjemme meg. Om andre tenkte sitt var ikke noe som opptok tankene mine veldig mye akkurat. Anonymkode: ba68b...4f6
Mezzosoprena Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 Ref. tråden ang om man bryr seg om hva folk tenker om en: Dette er av de tingene hvor jeg ikke bryr meg om hva folk tenker om meg. Alle vet at jeg røyker og jeg gjemmer meg ikke for å røyke. Men jeg tar hensyn til andre da, så jeg går litt unna folk som ikke røyker... 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Jeg gjemmer meg ikke, men røyker ikke fremfor hvem som helst, dvs sånne som skal fortelle meg at det er dødelig osv. Anonymkode: b8bd1...3b1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 Hva er poenget med å gjemme seg, alle vil jo kjenne røyklukta uansett? Anonymkode: 9f136...720
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 Jeg gjemmer meg ikke, men jeg er høflig nok til å gå tilstrekkelig langt unna folk som ikke røyker. Voksne folk som «gjemmer» seg fordi de er redde for hva (ukjente) folk tenker om seg? Virkelig? Anonymkode: 648ef...6ce 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #7 Skrevet 23. april 2022 Jeg gjemmer meg! Dvs, hjemme venter jeg til ungene er lagt, og på jobb røyker jeg kun en sjelden gang og later som at jeg aldri røyker ellers. Anonymkode: 089bb...24d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #8 Skrevet 23. april 2022 Jeg damper. Få som vet at jeg gjør det. Damper i bilen og på terrassen, men ingen andre steder. Lukter ikke av meg heller, noe jeg synes er bra. Lettere å skjule når man damper. Synes det er synd det er så stort stigma mot dette at folk føler de må skjule at de røyker, damper eller snuser. Synes selvfølgelig at det er bra at man ikke røyker det blant folk som eks på bussholdeplassen eller utenfor butikken. Er så mange andre uvaner andre har, så hvorfor skal en uvane/avhengighet bli sett såpass ned på? Avhengighet er kompleks i mange tilfeller. Anonymkode: f4207...c2f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 Personlig røyker jeg i smug, nesten ingen vet st jeg røyker:p Stopper på enden av parkeringsplasser, eller så blir det hjemme på terrassen Har ikke noe behov for å brette ut for alle at jeg røyker igrunn, men bryr meg ikke så mye. Anonymkode: e139e...fab 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 Nei, det gjør jeg ikke, føler ikke jeg har noen grunn til å skulle gjøre det? Tar hensyn det gjør jeg, men det er jo vanlig med vanlig høflighet. Anonymkode: 79c2b...2e0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 Jeg er 46 år og har alltid skjult at jeg røyket. Var kjempeflau over det, følte meg som en dum, harry taper. Alle vet jo hvor dumt det er. Mitt store problem var at jeg ikke greide å slutte. Røyket bare 2-3 om dagen, noen ganger mer. For 6 mnd siden gikk jeg over til snus, og har det mye bedre. Nå er det ingen som ser nikotinavhengigheten min, jeg stinker ikke og ødelegger ikke lungene mine og plager ingen andre. For meg var det en bra løsning. Anonymkode: f8443...ff3
TinaEmilie98 Skrevet 23. mai 2022 #12 Skrevet 23. mai 2022 Jeg gjemmer meg ikke når jeg røyker. Ser ingen grunn til å skulle det! Har jeg lyst på røyk så røyker jeg 🙂 Jeg røyker gjerne utenfor kjøpesenter, på uteservering, i bilen osv. og syns ikke det er flaut! Jeg er storrøyker, det er mitt valg, og jeg trives med det. Alle vet at jeg røyker. Jente, 23 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå