AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Onaner mye, men er lei av all den sæden som må tørkes opp, har derfor begynt å trykke mellom anus og pung som hinder sæd å komme ut, orgasmen blir veldig sterk og jeg spenner meg i bue og vrenger trynet fordi orgasmen er så sterk og varer så lenge, mitt spørsmål er om dette er farlig eller uheldig på noen måte ? Anonymkode: d8646...877
Blåjojo Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Nei. Finnes ikke farlig. Så du kan trygt fortsette og kose deg med disse orgasmene.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Takk for tipset! Hilsen kvinne som elsker å prøve ut nye ting på mannen. 😄 Anonymkode: ed431...5af
Scoops Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden):trykke mellom anus og pung som hinder sæd å komme ut, orgasmen blir veldig sterk og jeg spenner meg i bue og vrenger trynet fordi orgasmen er så sterk og varer så lenge, mitt spørsmål er om dette er farlig eller uheldig på noen måte ? Anonymkode: d8646...877 Mulig jeg spør dumt nå,men skal det liksom hindre sæd og komme ut? Jeg gjør omtrent alltid det når jeg suger eller runker noen og jeg har aldri opplevd at det ikke kommer noe ut. (Gjør ikke meg noe at det kommer da)
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 Scoops skrev (Akkurat nå): Mulig jeg spør dumt nå,men skal det liksom hindre sæd og komme ut? Jeg gjør omtrent alltid det når jeg suger eller runker noen og jeg har aldri opplevd at det ikke kommer noe ut. (Gjør ikke meg noe at det kommer da) Du må klemme relativt hardt, på akkurat rett sted. Er nok antageligvis enklere å gjøre på seg selv, når en kjenner effekten. Anonymkode: 41a17...fd0
Scoops Skrevet 23. april 2022 #7 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du må klemme relativt hardt, på akkurat rett sted. Er nok antageligvis enklere å gjøre på seg selv, når en kjenner effekten. Anonymkode: 41a17...fd0 Klemmer hardt da det ser ut som det blir godt mottatt,men kan jo være enklere på seg selv såklart
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #8 Skrevet 23. april 2022 Jeg gjorde det noen ganger før i tida, men opplevde vel egentlig at sæden kom sigende i timene etterpå, og lager minst like mye griseri. Med mindre du stenger helt ved prostata, vil det jo komme noe ut i systemet. Anonymkode: 06be5...795
blaffen Skrevet 23. april 2022 #9 Skrevet 23. april 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Onaner mye, men er lei av all den sæden som må tørkes opp, har derfor begynt å trykke mellom anus og pung som hinder sæd å komme ut, orgasmen blir veldig sterk og jeg spenner meg i bue og vrenger trynet fordi orgasmen er så sterk og varer så lenge, mitt spørsmål er om dette er farlig eller uheldig på noen måte ? Anonymkode: d8646...877 Fikk lyst til å prøve den teknikken, ikke så mye på grunn av sølet, det ordner jeg ved å sprute direkte i noen tørk dopapir jeg danderer oppetter magen før jeg kommer. Hvordan føler du det etterpå? Får du fortsatt reduksjonen i kåthet etter orgasmen?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #10 Skrevet 23. april 2022 De gangene jeg har gjort dette, har jeg ikke opplevd at orgasmen føles bedre, eller varer lenger eller noe. Føles bare mindre tilfredsstillende, har vært min opplevelse. Kjennes bedre ut å la spruten komme som vanlig syns jeg. Det som skjer da, er det som kalles retrograd ejakulasjon, dvs. (det meste av) sæden går opp i urinblæra når den hindres å komme ut den vanlige veien. Og det setter litt preg på urinen etterpå, for å si det sånn. Så jeg har aldri blitt så veldig fan av dette, men det er jo bare å prøve hvis det frister, så får man gjøre sine egne erfaringer. Det finnes teknikker som kan øves opp for at menn kan få multiple orgasmer uten å sprute, men det er noe annet enn det ts beskriver, og kan kreve måneders øvelse. Det har jeg tro på, men har ikke erfaringer å dele om dette. Ennå... Anonymkode: 0c4de...a20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå