AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Hei, jeg skal på gruppeintervju og trenger tips. Jeg har aldri vært med på noe sånt og vet ikke hva jeg kan forvente. Stillingen er som barnehagelærar/pedagogisk leder i barnehagen. Hva kan jeg forvente? og om noen har vært med på noe lignende i tilsvarende yrket, hvordan foregikk dette? Jeg vil gjøre et godt inntrykk, denne arbeidsplassen er høyr prioritert på søkerlisten min nemlig! fakta om meg: jeg er ikke den mest autoritære som er så veldig ekstrovert. Jeg sitter inne med en del god refleksjon men er ikke så flink på å diskutere/argumentere i farta. Jeg har en lun tilnærming og bryr meg mye om andre. Synes det virker ekkelt å sitte med konkurrenter og tenke «it’s my time to shine». Anonymkode: 72a7e...6cb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Gruppeintervju som barnehagelærer?? Må være det dummeste jeg har hørt. Ville takket glatt nei. Anonymkode: 7470d...cc2 1
Mariell1995 Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gruppeintervju som barnehagelærer?? Må være det dummeste jeg har hørt. Ville takket glatt nei. Anonymkode: 7470d...cc2 Hvorfor det?
Majer Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 Sørg for at de andre ikke møter opp;) Neida. La de ekstroverte prate og forhåpentligvis dumme seg ut. Prat når du har noe å tilføye eller noe viktig å si. Bryt inn og vis kunnskap, men ikke dominer. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Majer skrev (2 timer siden): Sørg for at de andre ikke møter opp;) Neida. La de ekstroverte prate og forhåpentligvis dumme seg ut. Prat når du har noe å tilføye eller noe viktig å si. Bryt inn og vis kunnskap, men ikke dominer. Lykke til! haha, ja det hadde vært noe...neida men; tusen takk for veldig fine tips. Det skal jeg ta med meg videre inn på intervju på fredag Anonymkode: 72a7e...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Veldig ofte bruker de Dialogspill på gruppintervjuer. Det går ut på at man etter tur trekker ulike påstander som man skal si seg enig eller uenig i, da med argumentasjon på hvorfor du mener det, det er gjerne 2 runder på hver påstand og man kan endre mening etter hvert. Er ikke ekstrovert selv, men dette går fint! Lykke til Anonymkode: 8b96c...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå