PurpleTuliip Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Heisann jeg har morkaken liggende foran og langt nede (må inn på ny kontroll for de klarte ikke se hvor den sluttet) Jeg har lest om damer som pga dette aldri har kjent noe til bevegelser fra foster. Kan dette stemme? Har ikke kjent noe enda (uke 22) har du hatt morkaken foran og langt nede uten å ha kjent noen spark? Er det virkelig mulig? 😅 førstegangs her som er «redd» for å gå glipp av noe😅😂
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Foranstilt morkake: Før svangerskapsuke 28 kan en foranstilt morkake gjøre det vanskeligere å kjenne fosterbevegelser. Dette gjelder spesielt tidlig i svangerskapet. https://kjennliv.no/babyens-spark-i-magen/hva-pavirker-oppfattelsen-av-bevegelsene/ Anonymkode: 269ab...2dc
PurpleTuliip Skrevet 22. april 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Foranstilt morkake: Før svangerskapsuke 28 kan en foranstilt morkake gjøre det vanskeligere å kjenne fosterbevegelser. Dette gjelder spesielt tidlig i svangerskapet. https://kjennliv.no/babyens-spark-i-magen/hva-pavirker-oppfattelsen-av-bevegelsene/ Anonymkode: 269ab...2dc Ønsker personlig erfaring har lest en god del på nett. Jm mente det var ekstremt sjeldent nemlig men jeg mistenker hun sa det for at vi skulle spole videre til neste punkt på listen. 😅
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Jeg har morkake plasser foran ja, men begynte å kjenne bevegelser i uke 17. de var veldig svake en good stund men de var der. I 3.trimester ble bevegelsene veldig merkbare og nå er jeg dagsventede og både kjenner og ser heftige bevegelser og spark. Det er min personlig erfaring da Anonymkode: 113cb...4aa
Amatariel Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Jeg har hatt morkaken foran de to siste svangerskapene, og kjente ikke noen bevegelser før rundt uke 21-22. Og da veeldig svakt og sjeldent. Kjente ikke noe tydelig/daglig før uke 25 mener jeg. Bare ha litt mer tålmodighet så kommer det nok
Yrno Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 Jeg har morkake foran og har kjent bevegelse siden uke 17, daglig siden uke 19-ish og bevegelser man kan kjenne utenpå magen samt synlige bevegelser siden uke 20/21 🥰
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #7 Skrevet 23. april 2022 Jeg har morkaken foran, og to små i magen. Begynte ikke å kjenne spark før i uke 24-25. og det var veldig svakt. Men har blitt sterkere og nå i uke 31 så tar de virkelig helt av her. Men nå ligger de annerledes enn før, så har nok litt med det å gjøre også. Anonymkode: 71c84...a99
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #8 Skrevet 23. april 2022 Jeg har foranliggende morkake og kjente bevegelser i uke 17. Nå er jeg i uke 21 og har hele tiden kjent bevegelser flere ganger daglig. Det var riktig nok 2-3 dager der jeg ikke kjente noe og ble bekymret, men da forklarte jordmor at babyen kunne ha snudd seg slik at den sparket innover mot ryggen min og ikke utover mot magen. Samme kveld kjente jeg bevegelse igjen. Bare vær tålmodig, plutselig kjenner du noe og det er verdens mest fantastiske og merkeligste følelse!🥰 Anonymkode: a041b...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå