Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er på «guttetur», gutter er de ikke lenger (40år) men la gå… 

Jeg unner han så denne turen, han jobber hardt, er veldig flink med barna våre og er en god mann. Har et barn med kronisk sykdom, så hverdagen er ikke alltid enkel. 

Nå er han altså på tur, de er en gjeng på 10. Gode kamerater, og forstod det slik at det sikkert blir mye stemning og endel innabords. 

Han ringte når han kom dit på torsdagskvelden. Fikk et par mld og en snap i går. I dag har jeg ikke hørt noe, vet de har drevet med mye i dag… 

Likevel sitter jeg og kanskje er litt snurt fordi jeg ikke har hørt noe i dag. Ser jo at han var aktiv på både snap og Messenger i dag. 

Er jeg skikkelig kjærring som kanskje forventet å høre litt mer fra han? Kommer jo ikke til å mase på han, så tenkte kanskje han kunne spurt litt hvordan det stod til her hjemme også. 

nei, jeg får vel bare la han nyte disse dagene… 

jeg reagerer vel mer siden jeg ville ringt hjem selv, om jeg var på tur, men folk er jo forskjellig. 

Anonymkode: 4d2ec...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold det for deg selv og la han være med kompiser denne ene lille helgen :) 

• Liker 24
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er litt kjærring. Mannen min hører såvidt fra meg når jeg reiser på «jenteturer». Har ikke behov for å tekste han når jeg er med andre, men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om mann og barn hjemme. 

Anonymkode: 24615...031

• Liker 22
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Fløff skrev (Akkurat nå):

Hold det for deg selv og la han være med kompiser denne ene lille helgen :) 

Helt klart! Godt å kunne lufte litt tanker (muligens frustrasjon?) her istedet 😂

ts

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt klart! Godt å kunne lufte litt tanker (muligens frustrasjon?) her istedet 😂

ts

Jaja 😅

Men tenk hvor sykt kjipt turen blir om alle skal sitte på sosiale medier med unger og partner.

Verdens dølleste tur. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er som min mann, så er han veldig god til å koble ut, eller av, eller hva det nå heter. Og det unner jeg ham!

La ham kose seg og lade batteriene! Han regner nok med at du sier fra hvis det skjer noe han bør vite om!

Anonymkode: 34537...b41

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er skikkelig kjærring som forventer å høre mer fra han. 

Anonymkode: 4ece1...1ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, herregud. 
Jeg er 44 og drar innimellom på «jenteturer». Ikke det at jeg ikke tenker på de hjemme, men ikke søren om jeg driver og ringer hjem til mannen. Er opptatt av å kose meg med venninnene, jeg… 

Samme når mannen er på tur. Jeg forventer ikke verken telefoner eller meldinger av han heller. 

Anonymkode: 170f7...ee5

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du tenker på det. Men litt av poenget med sånne turer er vel å få en kontrast til hverdagen og kanskje savne hverandre litt? :)

Anonymkode: 93589...470

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

La han koble ut å kose seg, finn på noe du og så går tiden fort til han er hjemme igjen ☺️

Anonymkode: ce2ab...89f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner at du tenker på det. Men litt av poenget med sånne turer er vel å få en kontrast til hverdagen og kanskje savne hverandre litt? :)

Anonymkode: 93589...470

Det er nok nettopp det - jeg savner han nok endel kjenner jeg 🥰 men jeg skal la han kose seg som alle svarer i tråden, han fortjener det ❤️

ts

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjerring er du ikke, men syns ikke du skal bli sur på han. Han koser seg med kompisene sine! Unn han det :) 

Anonymkode: 148a5...a1a

• Liker 1
Skrevet

Du er vel ikke kjerring før du er sint på ham fordi du har forventninger han ikke vet om. Det er å være kjerring. Så enten må du si ifra at du ønsker å høre noe mer fra ham, eller så må du legge vekk sinnet - tenker jeg. 

I mitt forhold er det vanlige at vi sender en melding eller snakkes når vi legger oss hvis den ene er på tur, men om det ikke skjer så regner vi bare med at den som er borte er opptatt, enten med plikter eller moro. Det kan jo iblant være litt kjedelig å være den som er hjemme, rett og slett fordi den andres fravær blir mer påtagelig enn det er for den som er borte. Derfor tror jeg det er ganske vanlig at den som er hjemme føler mer på det enn den som er borte. 

Etter 2-3 dager hadde jeg ønsket meg et livstegn, men ellers hadde jeg tenkt at intet nytt var godt nytt. Det høres jo ut som du stoler på ham, unner ham turen og ønsker at han skal kose seg. 

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mannen er på «guttetur», gutter er de ikke lenger (40år) men la gå… 

Jeg unner han så denne turen, han jobber hardt, er veldig flink med barna våre og er en god mann. Har et barn med kronisk sykdom, så hverdagen er ikke alltid enkel. 

Nå er han altså på tur, de er en gjeng på 10. Gode kamerater, og forstod det slik at det sikkert blir mye stemning og endel innabords. 

Han ringte når han kom dit på torsdagskvelden. Fikk et par mld og en snap i går. I dag har jeg ikke hørt noe, vet de har drevet med mye i dag… 

Likevel sitter jeg og kanskje er litt snurt fordi jeg ikke har hørt noe i dag. Ser jo at han var aktiv på både snap og Messenger i dag. 

Er jeg skikkelig kjærring som kanskje forventet å høre litt mer fra han? Kommer jo ikke til å mase på han, så tenkte kanskje han kunne spurt litt hvordan det stod til her hjemme også. 

nei, jeg får vel bare la han nyte disse dagene… 

jeg reagerer vel mer siden jeg ville ringt hjem selv, om jeg var på tur, men folk er jo forskjellig. 

Dere ser hverandre jo hver dag ellers. Hvorfor skal han fokusere på deg på guttetur? Gi han disse dagene egentid

AnonymBruker
Skrevet

Vi drar på «jentetur» én gang per år, onsdag til søndag. Jeg ringer en kjapp telefon hjem en eller annen gang fredag, og det er alt. Han vet jo at han kan ringe meg om det er noe viktig, men det har ennå ikke vært nødvendig. Viktig å gi hverandre litt fri, og selvsagt stoler vi på hverandre.

Anonymkode: 66bbb...acf

• Liker 2
Skrevet

Jeg er sånn som forventer å høre fra mannen, men glemmer å gi lyd fra meg selv. :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde forventet at han ga lyd fra seg en gang om dagen, bare for å si ifra at alt er ok, men ikke lange samtaler. Det gjør jeg selv. Ser at folk tenker ulikt, og det får også være greit. 

Anonymkode: 06abd...40c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var nettopp på samme type tur, jeg fikk heller ikke noe særlig meldinger. Han er dårlig på det ellers og, men enda verre når han er ute på noe. Kjenn heller på savnet, han savner nok deg og! Mannen min var veldig glad for å komme hjem igjen, og da sier og uttrykker han det du kanskje har savnet de dagene han var borte 🥰

Anonymkode: 90690...dab

AnonymBruker
Skrevet

Mannen og jeg snakkes på tlf og/eller sms nær vi er fra hverandre. Han ønsker bilder og oppdateringer på hvordan jeg og spesielt barna har det. Han ønsker også å snakke med barns og meg. Det er ikke så lenge, men vi hører hverandres stemme hver dag. Tror det ville vært veldig rart for ham å ikke snakke litt med barna hver dag. Dette gjelder også når de er babyer og alt de gjør er å bable og si "pappa".

Anonymkode: 3b131...c25

• Liker 1
Skrevet
BobbySocks skrev (28 minutter siden):

Jeg er sånn som forventer å høre fra mannen, men glemmer å gi lyd fra meg selv. :ler:

Haha, samme her 😄 Sitter jeg hjemme venter jeg jo på svar, men er på tur kobler jeg ut og glemmer å sende ham melding 🙈 Så det er nok veldig vanlig at det blir sånn. Og det er positivt! Med syke barn tenker jeg det er ekstra viktig at man får egentid og får koblet helt av. 😊

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...