Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ofte på min første kjæreste, selv om det ble slutt i 1999. Vi har alltid bodd langt unna hverandre. Hun bor i Oslo. Bør jeg sende henne en melding? Vi er ikke venner på facebook. 

Anonymkode: e20e4...029

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du vel gjøre.

Anonymkode: 946ad...963

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kan du vel gjøre.

Anonymkode: 946ad...963

Har ikke snakket med henne siden 2000

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner fortsatt en av mine ekser, selv om jeg har samboer, tenåringsbarn med ham og ikke har sett eksen på snart 20 år....

Vi har sporadisk kontakt, gratulerer hverandre med dagen og et par setninger ellers i året kanskje. Er veldig glad for den kontakten. Han er også samboer og har barn.

Du har ingenting å tape på å sende en melding. Bedre å eventuelt angre på noe man har gjort enn å angre på at man IKKE gjorde det!

Anonymkode: 26a20...6eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg savner fortsatt en av mine ekser, selv om jeg har samboer, tenåringsbarn med ham og ikke har sett eksen på snart 20 år....

Vi har sporadisk kontakt, gratulerer hverandre med dagen og et par setninger ellers i året kanskje. Er veldig glad for den kontakten. Han er også samboer og har barn.

Du har ingenting å tape på å sende en melding. Bedre å eventuelt angre på noe man har gjort enn å angre på at man IKKE gjorde det!

Hvorfor ble det slutt, siden du tenker så mye på ham? Bare nysgjerrig, altså :) 

Anonymkode: 6e80d...84a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet bare hun har to barn og er skilt i følge facebook. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ble det slutt, siden du tenker så mye på ham? Bare nysgjerrig, altså :) 

Anonymkode: 6e80d...84a

Hovedgrunnen var nok at jeg var så glad i ham at jeg ble engstelig, har aldri følt så sterkt for noen før. Og dermed trakk jeg meg unna. Og han tolket det som at jeg ikke var glad i ham. Logisk i ettertid. Kommunikasjon er no dritt ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vet bare hun har to barn og er skilt i følge facebook. 

Da er det vel helt lov til å sende en "hei, kom til å tenke på deg her om dagen, håper alt står bra til!", eller noe lignende!

AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel helt lov til å sende en "hei, kom til å tenke på deg her om dagen, håper alt står bra til!", eller noe lignende!

Redd hun ikke vil svare sendte før en gang men brukte ikke mitt ekte navn. Uansett var vi bare sammen kort tid under ett år

AnonymBruker
Skrevet

Redd hun ikke vil svare sendte før en gang men brukte ikke mitt ekte navn. Uansett var vi bare sammen kort tid under ett år

Det får du aldri vite hvis du ikke prøver. Men det er jo en fordel å fortelle henne hvem meldingen er fra da!

AnonymBruker
Skrevet

Det får du aldri vite hvis du ikke prøver. Men det er jo en fordel å fortelle henne hvem meldingen er fra da!

Jeg sa jo hvem jeg var i meldingen, men hun var ikke skilt da. Er det bedre å sende venneforespørsel? Jeg bruker egentlig ikke facebook så profilen min er helt tom

AnonymBruker
Skrevet

Her kan jeg ta feil. Men det er kanskje litt mer naturlig å sende en venneforespørsel etter at hun "dukket opp som personer du kanskje kjenner" også sende henne en melding på messenger i etterkant. Enn å sende henne en melding, for da vet hun at du har søkt opp hennes tlf nr?

Uansett hva du går for, du har ingen ting å tape, svarer hun ikke, så er jo ting bare sånn de var før.

Anonymkode: ccf7a...c12

AnonymBruker
Skrevet

Her kan jeg ta feil. Men det er kanskje litt mer naturlig å sende en venneforespørsel etter at hun "dukket opp som personer du kanskje kjenner" også sende henne en melding på messenger i etterkant. Enn å sende henne en melding, for da vet hun at du har søkt opp hennes tlf nr?

Uansett hva du går for, du har ingen ting å tape, svarer hun ikke, så er jo ting bare sånn de var før.

Anonymkode: ccf7a...c12

Har ikke tlf nummeret hennes, tror hun har skjult nummer eller noe. Vi har ingen felles kjente så blir litt rart å si hun dukket opp der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...