AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Tenker ofte på min første kjæreste, selv om det ble slutt i 1999. Vi har alltid bodd langt unna hverandre. Hun bor i Oslo. Bør jeg sende henne en melding? Vi er ikke venner på facebook. Anonymkode: e20e4...029
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Det kan du vel gjøre. Anonymkode: 946ad...963 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan du vel gjøre. Anonymkode: 946ad...963 Har ikke snakket med henne siden 2000 Anonymkode: e20e4...029
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Jeg savner fortsatt en av mine ekser, selv om jeg har samboer, tenåringsbarn med ham og ikke har sett eksen på snart 20 år.... Vi har sporadisk kontakt, gratulerer hverandre med dagen og et par setninger ellers i året kanskje. Er veldig glad for den kontakten. Han er også samboer og har barn. Du har ingenting å tape på å sende en melding. Bedre å eventuelt angre på noe man har gjort enn å angre på at man IKKE gjorde det! Anonymkode: 26a20...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg savner fortsatt en av mine ekser, selv om jeg har samboer, tenåringsbarn med ham og ikke har sett eksen på snart 20 år.... Vi har sporadisk kontakt, gratulerer hverandre med dagen og et par setninger ellers i året kanskje. Er veldig glad for den kontakten. Han er også samboer og har barn. Du har ingenting å tape på å sende en melding. Bedre å eventuelt angre på noe man har gjort enn å angre på at man IKKE gjorde det! Anonymkode: 26a20...6eb Hvorfor ble det slutt, siden du tenker så mye på ham? Bare nysgjerrig, altså Anonymkode: 6e80d...84a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg savner fortsatt en av mine ekser, selv om jeg har samboer, tenåringsbarn med ham og ikke har sett eksen på snart 20 år.... Vi har sporadisk kontakt, gratulerer hverandre med dagen og et par setninger ellers i året kanskje. Er veldig glad for den kontakten. Han er også samboer og har barn. Du har ingenting å tape på å sende en melding. Bedre å eventuelt angre på noe man har gjort enn å angre på at man IKKE gjorde det! Anonymkode: 26a20...6eb Jeg vet bare hun har to barn og er skilt i følge facebook. Anonymkode: e20e4...029
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor ble det slutt, siden du tenker så mye på ham? Bare nysgjerrig, altså Anonymkode: 6e80d...84a Hovedgrunnen var nok at jeg var så glad i ham at jeg ble engstelig, har aldri følt så sterkt for noen før. Og dermed trakk jeg meg unna. Og han tolket det som at jeg ikke var glad i ham. Logisk i ettertid. Kommunikasjon er no dritt Anonymkode: 26a20...6eb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet bare hun har to barn og er skilt i følge facebook. Anonymkode: e20e4...029 Da er det vel helt lov til å sende en "hei, kom til å tenke på deg her om dagen, håper alt står bra til!", eller noe lignende! Anonymkode: 26a20...6eb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #9 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da er det vel helt lov til å sende en "hei, kom til å tenke på deg her om dagen, håper alt står bra til!", eller noe lignende! Anonymkode: 26a20...6eb Redd hun ikke vil svare sendte før en gang men brukte ikke mitt ekte navn. Uansett var vi bare sammen kort tid under ett år Anonymkode: e20e4...029
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #10 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Redd hun ikke vil svare sendte før en gang men brukte ikke mitt ekte navn. Uansett var vi bare sammen kort tid under ett år Anonymkode: e20e4...029 Det får du aldri vite hvis du ikke prøver. Men det er jo en fordel å fortelle henne hvem meldingen er fra da! Anonymkode: 26a20...6eb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #11 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det får du aldri vite hvis du ikke prøver. Men det er jo en fordel å fortelle henne hvem meldingen er fra da! Anonymkode: 26a20...6eb Jeg sa jo hvem jeg var i meldingen, men hun var ikke skilt da. Er det bedre å sende venneforespørsel? Jeg bruker egentlig ikke facebook så profilen min er helt tom Anonymkode: e20e4...029
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #12 Skrevet 22. april 2022 Her kan jeg ta feil. Men det er kanskje litt mer naturlig å sende en venneforespørsel etter at hun "dukket opp som personer du kanskje kjenner" også sende henne en melding på messenger i etterkant. Enn å sende henne en melding, for da vet hun at du har søkt opp hennes tlf nr? Uansett hva du går for, du har ingen ting å tape, svarer hun ikke, så er jo ting bare sånn de var før. Anonymkode: ccf7a...c12
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #13 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her kan jeg ta feil. Men det er kanskje litt mer naturlig å sende en venneforespørsel etter at hun "dukket opp som personer du kanskje kjenner" også sende henne en melding på messenger i etterkant. Enn å sende henne en melding, for da vet hun at du har søkt opp hennes tlf nr? Uansett hva du går for, du har ingen ting å tape, svarer hun ikke, så er jo ting bare sånn de var før. Anonymkode: ccf7a...c12 Har ikke tlf nummeret hennes, tror hun har skjult nummer eller noe. Vi har ingen felles kjente så blir litt rart å si hun dukket opp der. Anonymkode: e20e4...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå