AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:11 #41 Skrevet onsdag kl. 17:11 AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 21.44): Vi bor slik til at det er mulig å gå til butikker, kjøpesentre og lekeparker, men det er fortsatt langt nok til at gutten vår på snart 4 ikke klarer å gå tur/retur. Alternativet er å ta buss 3 stopp, og det mener jeg er unødvendig på våren/sommeren når det er mulig å gå. Det er 1,2 km til nærmeste dagligvarebutikk. Han har ingen diagnoser, men blir sliten av å gå så langt.. lurer derfor på om det er innafor å fortsatt ha han i vogn.. Ts Anonymkode: 0f806...43f Selvsagt er det greit. Hvorfor må man spørre andre om sånt? Det er din vogn, din unge og du bestemmer! Gi blaffen i hva andre tenker. Anonymkode: 1eb42...1dc
Uanonym bruker Skrevet 18 timer siden #42 Skrevet 18 timer siden Mei88 skrev (14 timer siden): Bil,buss,akebrett,pulk... Som alle er alternativer som innebærer at barnet sitter på rumpa. Men det er tydeligvis bare når sittingen gjøres i ei vogn, at det er så ille 1 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #43 Skrevet 8 timer siden Tja spørst litt på kontekst og alt ellers. Husker ei som hadde vogn til ein som tikka mot 5 år. Som bæsja på potte og brukte smokk. Fleire av oss tok det opp og ting betra seg ganske fort. Det er ikkje alle som naturlig skjønner kor barn skal vere ut i frå alder. Men eg har brukt sykkelvogn til mine lenge. Og kunne finne på å ta fram tralla for å "lufta" eit av barna som hadde vore sjuk med virus og var midlertidig redusert. Samtidig som alle kunne dra på fjelltur med god tid utan hjelpemiddel frå ca 3 år. Mammapolitiet ser ikkje all kontekst og mange store barn i vogn har helsegreier. Det er ikkje alt man veit. Anonymkode: a42f2...35a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå