AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Jeg chatter med en utenlandsk dame( som bor i Norge) på Tinder og det er hyggelig. Men jeg må tilstå at jeg er skeptisk til utenlandske damer på datingapper. Er redd for at det er fake. Hun er ganske fin og på min alder( 30-årene) Hun har en faktisk jobb og bildene er vanlige( ikke sexy bikinibilder). Hun er Europeisk og vi chatter på engelsk. Foreløpig har chatten vært helt normal. Hun har ikke sagt noe som gjør at jeg mistenker at det er fake. Men jeg er definitivt i målgruppen for svindel. Er en enslig mann i 30-årene som lengter etter en dame. Og det er vanskelig å vurdere dette objektivt. Chatter med andre damer også. Hun er ikke den eneste. Anonymkode: fa981...bf1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Søk henne opp på FB? Anonymkode: a20ba...a30
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Søk henne opp på FB? Anonymkode: a20ba...a30 Vanskelig uten etternavn, det. Anonymkode: fbd8b...195
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig uten etternavn, det. Anonymkode: fbd8b...195 Hvis du vet sted og yrke tror jeg du skal få det til. Omtrent samtlige jeg har møtt har innrømmet at de har søkt meg opp fordi de var redd jeg var falsk, og jeg har kun navn og yrke. En annen ting er den Google appen hvor du kan sjekke om bildene deres ligger på nett og er falske! Anonymkode: a20ba...a30
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvis du vet sted og yrke tror jeg du skal få det til. Omtrent samtlige jeg har møtt har innrømmet at de har søkt meg opp fordi de var redd jeg var falsk, og jeg har kun navn og yrke. En annen ting er den Google appen hvor du kan sjekke om bildene deres ligger på nett og er falske! Anonymkode: a20ba...a30 Sted, navn og yrke mente jeg* Anonymkode: a20ba...a30
FruR Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Søk henne opp på FB? Anonymkode: a20ba...a30 Spørr om hun kan adde deg på face da? Eller spør hva etternavnet hennes er ?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Ts her Jeg søkte henne litt opp nå og fant henne på LinkedIn. Alt stemmer med det hun oppgir på Tinder. Anonymkode: fa981...bf1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her Jeg søkte henne litt opp nå og fant henne på LinkedIn. Alt stemmer med det hun oppgir på Tinder. Anonymkode: fa981...bf1 Artig. Håper du ikke var innlogget for da kan hun se at du har sett profilen. Anonymkode: f38a9...af5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #9 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her Jeg søkte henne litt opp nå og fant henne på LinkedIn. Alt stemmer med det hun oppgir på Tinder. Anonymkode: fa981...bf1 Da har du vel det du trenger. De scammerne jeg har vært borti, er veldig raske til å skal ha deg over på en annen platform, så de slipper å bli rapportert. På Tinder har det egentlig ikke vært mye sånt. Anonymkode: 0300a...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #10 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Artig. Håper du ikke var innlogget for da kan hun se at du har sett profilen. Anonymkode: f38a9...af5 Jeg har ikke Linkedinprofil. Anonymkode: fa981...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå