AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Jeg har vert sammen med kjæresten min i 1 år. Jeg er 3 år eldre en han. Han på 20 og jeg på 23. vet ikke helt hvor jeg skal starte annet en at han er en ufattelig grei og elskende. Jeg kan korte ned til at jeg har vert lei meg en god stund nå. Dette går ut over dagene mine på jobb og hvertfall hjemme. Han har ofte forsåvet seg åså gikk det greit i starten men jeg er en ganske a4 person der det å forsåve seg er en respekløs handling mot andre sin tid. en gang i blant går helt fint men ikke hver uke! Og jeg har fått angst for å sitte i bil for jeg føler han har fort for å gjøre småfeil, ofte dyre feil. Angsten jom etter en alvorlig feil med noe bremser som jeg hundre ganger sporte han om er trygt å kjøre med og han sa ja, tillitsbrudd… Og dette gjør ikke han til noe dårlig person men dette gjenspeiler meg i forhold til hvilken person jeg er ved å være sammen med han. En liten avslutning med at han tildels forsåv seg igjen i dag(våknet til min alarm og reiste rett ut å rakk jobb)…men jeg er i så dårlig humør. Dette endte opp med at jeg ble lei meg etter jobb og gikk hjem og han er ute med vennene sine i solen å nyter sommergradene i april. Det skal sies at jeg har tatt dette opp med han på en rolig måte og snakket med han. Jeg føler jeg kaster bort alt og vil ut å leve livet istedet for å sitte her i leiligheten mens han er ute. Jeg elsker han, men hva i alle dager kan jeg gjøre nå? Anonymkode: 1e67d...d12
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Hvis han forsover seg mye, kan denne hjelpe: https://www.urmakersindsen.no/shop/product/seiko-vekkerklokke-1 Anonymkode: b9d65...ebb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Du høres nevrotisk ut. Dette sitter i hodet ditt. Så lenge han rekker det han skal, så er dette noe DU må rydde opp i ditt eget hode. Om han er ute, hvorfor sitter du da inne? Har du ikke egne venner? Gå en tur? Anonymkode: 7bb60...37d 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis han forsover seg mye, kan denne hjelpe: https://www.urmakersindsen.no/shop/product/seiko-vekkerklokke-1 Anonymkode: b9d65...ebb Hender at han sovner med mobilen på brystet eller faktisk glemmer å ta på alarmen. Men denne kan jeg vise til han! Takk for svar☺️ Anonymkode: 1e67d...d12
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Jeg må si at jeg forstår ikke helt problemstillingen? Han forsover seg, og gjør ofte feil når han kjører bil? Det kan jo være kjedelig, men tror ikke det er så mange som ville latt dette prege hele dagen. Er det noe mer som ligger bak siden du blir så lei deg? Skjønner heller ikke hvorfor du er hjemme og er lei deg når han er ute. Ville du helst at han skulle vært hjemme? Føler det er noe informasjon som mangler her. Anonymkode: 672ed...afe 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du høres nevrotisk ut. Dette sitter i hodet ditt. Så lenge han rekker det han skal, så er dette noe DU må rydde opp i ditt eget hode. Om han er ute, hvorfor sitter du da inne? Har du ikke egne venner? Gå en tur? Anonymkode: 7bb60...37d Hei, takk for tilbakemelding! Han rakk heldigvis jobb i dag. Men han rekker ofte ikke jobb. Jeg er sliten det gir ikke mening men jeg klarer faktisk ikke gå ut med mine venner uten å tenke på ting å tang. Blir fysisk sliten av tankene og frystrasjon rett og slett Anonymkode: 1e67d...d12
Sofakona Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Har du snakket med en lege eller psykolog..dette høres mer ut som det sitter i hode ditt..at du blir lei deg for "små" ting...som at han glemmer alarm...kjører litt anderledes og går ut med venner? For min del høres det ut som dette ikke har noe med kjæresten din å gjøre...han lever jo normalt.. At du blir lei deg for at ikke hørte alarmen..og at det ødelegger dagen din ..høres ikke riktig ut. Jeg ville snakket med en lege... for jeg tror du må skjekkes litt opp 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 Sofakona skrev (1 minutt siden): Har du snakket med en lege eller psykolog..dette høres mer ut som det sitter i hode ditt..at du blir lei deg for "små" ting...som at han glemmer alarm...kjører litt anderledes og går ut med venner? For min del høres det ut som dette ikke har noe med kjæresten din å gjøre...han lever jo normalt.. At du blir lei deg for at ikke hørte alarmen..og at det ødelegger dagen din ..høres ikke riktig ut. Jeg ville snakket med en lege... for jeg tror du må skjekkes litt opp Ja, jeg har vert hos lege og fått henvisning. Men kjører anderledes, han har mistet lappen 1 gang med bot. Og fikk bot 2 måneder etter at han fikk lappen tilbake. Dette med bremsene holdt på å gå fryktelig galt når jeg satt på med han. De sluttet å fyngere, men jeg har kanskje litt skylda i dette selv da jeg tidligere kjente bremsene låse seg når vi kjørte😅 han har igjen holdt på å krasje tidligst i går med meg i bilen da han ikke så inn svingen der han kjørte for å fortelle meg noe annet en annen veg. Jeg har flere tilfeller med nesten ulykker som gjør meg utrygg. Takk for tilbakemelding! Anonymkode: 1e67d...d12
Sofakona Skrevet 22. april 2022 #9 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, jeg har vert hos lege og fått henvisning. Men kjører anderledes, han har mistet lappen 1 gang med bot. Og fikk bot 2 måneder etter at han fikk lappen tilbake. Dette med bremsene holdt på å gå fryktelig galt når jeg satt på med han. De sluttet å fyngere, men jeg har kanskje litt skylda i dette selv da jeg tidligere kjente bremsene låse seg når vi kjørte😅 han har igjen holdt på å krasje tidligst i går med meg i bilen da han ikke så inn svingen der han kjørte for å fortelle meg noe annet en annen veg. Jeg har flere tilfeller med nesten ulykker som gjør meg utrygg. Takk for tilbakemelding! Anonymkode: 1e67d...d12 Ok men dette skjønner jeg kan ta på..for det finnes ikke noe verre en å føle seg utrygg i bil. Du har to valg..slutte å sitte på med han eller gi han alvorsprat. Men jeg ville sluttet å sitte på med han..du kan få skikkelig angst for bil og kjøring ettevert. Og han høres jo farlig ut i trafikken..og burde kanskje ikke hat serfikat 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #10 Skrevet 23. april 2022 Du må ikke ta det ut på han at du lar det med vekkerklokken ødelegge dagen din. Du kan også gå ut og nyte solen som alle andre. Det er ikke hans feil. Flott at du oppsøker hjelp. Håper du slipper fort til. Det er selvsagt dumt det med bremsene også, men alt dette stikker nok dypere enn som så, og det er ditt ansvar og ikke hans. Han nyter sitt liv. Og det må du også gjøre. Anonymkode: e32e1...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå