sjanglepupp Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Har så lyst til å ansette en stylist til å komme å rote rundt i alle klæra mine å finne kule kombinasjoner av det jeg allerede eier. Er så glad i mote og klær men sliter veldig med å sette sammen kule antrekk som er mer avansert enn topp-bukse-genser. Søkte på nett etter stylist i mitt område å det fins ikke tror jeg 😩
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Ville begynt å kikke på YouTube, "use less" er en kanal av en danske som gir gode tips til hvordan redusere antall plagg og finne din egen stil samtidig. Tror hun også gjør noe konsultasjoner over nett Anonymkode: a8f1e...784 1 1
sjanglepupp Skrevet 22. april 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ville begynt å kikke på YouTube, "use less" er en kanal av en danske som gir gode tips til hvordan redusere antall plagg og finne din egen stil samtidig. Tror hun også gjør noe konsultasjoner over nett Anonymkode: a8f1e...784 Takk for tips! Blir nok vanskelig å redusere klæra i garderoben for jeg er egentlig glad i de alle, Men Om ho faktisk klarer å få meg til å kvitte meg med litt er jo det bra da for jeg har alt for mye 😄 skal sjekke henne ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå