Gå til innhold

Du som har vært på 2 dager cruise med colorline til Kiel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venn vurderer å ta denne turen med magic i høst. Vi tenkte og skjemme oss litt bort for en gangs skyld og turen blir på 13 tusen totalt.  Da har vi en av de beste lugarene, 5 og 3 retters, show, spa behandlinger… 

Men dere som har tatt denne turen, hva syns dere?  Er det verdt det? For 2 dager liksom. 

Vi blir nok å gjøre det meste ut av det, og være våken utpå natten på den nattklubben og slikt.

Anonymkode: 8c6ba...479

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg og en venn vurderer å ta denne turen med magic i høst. Vi tenkte og skjemme oss litt bort for en gangs skyld og turen blir på 13 tusen totalt.  Da har vi en av de beste lugarene, 5 og 3 retters, show, spa behandlinger… 

Men dere som har tatt denne turen, hva syns dere?  Er det verdt det? For 2 dager liksom. 

Vi blir nok å gjøre det meste ut av det, og være våken utpå natten på den nattklubben og slikt.

Mat, show o.l. er vel verdt prisen. Men hadde jeg vært deg ville jeg nok nedskalert lugaren. Til en standard lugar. Min erfaring er at man ikke gjør stort annet enn å sove på lugaren. Så egentlig bare tull å kaste bort penger på luksuslugar synes nå jeg.

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns det hørtes veldig dyrt ut. Får en annen steika bra ferietur til samma pris.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å være et klimasvin når dere like gjerne kunne holdt dere på land for å gå på nattklubb og show? 

Anonymkode: 50030...9e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kiel turene er artige . Kos dere 😊

Anonymkode: 6b54d...876

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Elsker turene! Men enig i at man ikke behøver absolutt beste rom. Bestill også bord i observation loungen med champagne til avreise 🥂

Anonymkode: 27649...d79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

6500  er jo ikke så ille for litt luksus tenker jeg.. 

Anonymkode: 9bb9c...032

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke det hadde vært verdt det nei. Men det er meg da

Anonymkode: b40d8...e8c

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Kjetil E skrev (21 timer siden):

Mat, show o.l. er vel verdt prisen. Men hadde jeg vært deg ville jeg nok nedskalert lugaren. Til en standard lugar. Min erfaring er at man ikke gjør stort annet enn å sove på lugaren. Så egentlig bare tull å kaste bort penger på luksuslugar synes nå jeg.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elsker turene! Men enig i at man ikke behøver absolutt beste rom. Bestill også bord i observation loungen med champagne til avreise 🥂

Anonymkode: 27649...d79

Grunnen for at vi ønsket en av de dyrere lugarene er at da får man fri tilgang på spaet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

4 stjerner lugarene er nok synes jeg. Men siden dere er venner (ikke et par) så skjønner jeg også at det er greit med stor seng til begge om dere skal ha finere lugar. Ellers er turen fin og kan anbefale den varmt😊

Anonymkode: d09c3...7b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Grunnen for at vi ønsket en av de dyrere lugarene er at da får man fri tilgang på spaet.

På to dager er det begrenset hvor mye tid dere får på spa, så kanksje det hadde blitt billigere med vanlig lugar og heller bestille tid og betale for da dere faktisk bruker spaet? 

Anonymkode: 02963...955

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes båten er skrekkelig harry, men hver sin smak. 

Anonymkode: ce54b...05a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

med stor seng til begge om dere skal ha finere luga

De kanskje åpner for mulighet for mannfolkbesøk på lugaren   😜

Anonymkode: 68047...ef1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så mye hadde jeg heller brukt på en annen reise, men det er meg... Ellers har jeg vært på fler turer over med helt grei lugar med havutsikt og mer... Men er liksom litt begrensa for hvor mye jeg vil bruke på 2 dager.... Har likevel hatt det helt supert på de turene:) 

Anonymkode: ca9df...988

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes båten er skrekkelig harry, men hver sin smak. 

Anonymkode: ce54b...05a

Var faktisk koseligere på gamle Ragnhild og Harald, ja.  

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri brukt så mye penger på den turen, det synes jeg ikke den er verdt. Men det er min mening 😊

Anonymkode: 8e7ef...210

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Luksus på Kiel-fergen, det har liksom bare en bilyd over seg. Not my cup of tea.
Hadde gått for fly, hotell, spa og god mat i en rimelig europeisk storby

Anonymkode: 87393...64e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er bare inngangen til spaet som er gratis, behandlingene må dere betale for, men det vet dere kanskje allerede 😊 Og spaet (utenom behandlingene) er bare boblebad og badstu. Og boblebadene står i treningsrommet 😅

Men man har jo også tidlig innsjekk med 5 stjerners lugar, da kan man sitte i en egen viplounge hvor man får spise og drikke så mye man vil (kaker, frukt, brus, prosecco, øl og vin) og du får lugaren kl 12.00 😊

• Liker 2
Skrevet

Okei ja da ser jeg jo det. Har aldri vært på spa hverken på båt eller land. Så det kan jeg ikke gi noen råd om.

Skrevet (endret)

Hadde aldri brukt så mye penger på den turen, det synes jeg ikke den er verdt. Men det er min mening 😊

Anonymkode: 8e7ef...210

Enig. Cruise i karibbien er mye bedre 😎

Endret av got2go

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...