Gå til innhold

Skal laste ned tinder for første gang, tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en gutt på 20 som aldri har brukt tinder før. Har vært singel i 2 år snart. 
Hva slags type bilder burde jeg bruke? :) 

Anonymkode: 7099d...b30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sveip høyre på alt og så kan du vurdere de du matcher med etterhvert. Bare å fjerne de du ikke liker.

Anonymkode: 202c0...78f

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Sveip høyre på alt og så kan du vurdere de du matcher med etterhvert. Bare å fjerne de du ikke liker.

Har forstått at dette er gjennomsnittsmannens strategi på Tinder, men jeg forstår virkelig ikke hensikten. Det blir jo potensielt veldig uoversiktlig, forutsatt at du er noenlunde attraktiv, og uansett helt poengløst.

Anonymkode: d5fe5...33f

AnonymBruker
Skrevet

tips til hvordan man laster ned? 😄😁

neida - forstår hva du mener. Det var bare litt morsomt formulert 

Anonymkode: d66f2...8c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har forstått at dette er gjennomsnittsmannens strategi på Tinder, men jeg forstår virkelig ikke hensikten. Det blir jo potensielt veldig uoversiktlig, forutsatt at du er noenlunde attraktiv, og uansett helt poengløst.

Anonymkode: d5fe5...33f

Prosessen er jo helt lik den en har om en vurderer før en sveiper. Å vurdere matchene en får sparer tid, pluss at en er litt mer fokusert/kritisk.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Prosessen er jo helt lik den en har om en vurderer før en sveiper. Å vurdere matchene en får sparer tid, pluss at en er litt mer fokusert/kritisk.

Og til gjengjeld fører denne prosessen til at ingen kvinner tar likes fra menn seriøst og gidder ikke ta første initiativet fordi vi vet jo at dere hadde matchet selv om dere syns vi var dritastygge 😄 Men er flere mannlige brukere så er dømt til å feile.

Ts, bilder du ser vennlig og oppegående ut på. Dropp fleksen i barings og dropp selfie fra lav vinkel som viser dobbelthaka og sløvt blikk i dårlig kvalitet. Du er bare 20 så jenter på din alder har nok andre kriterier enn på min (30), men at du ser blid og oppegående ut er viktig for alle :) 

Anonymkode: 17208...838

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gode tips til bilder har du fått, og jeg velger å gjenta dem: dropp å tydelig viser fram din flotte bare overkropp (om du har det), ikke ta selfiene nedenfra og opp så man ser rett opp i nesa de (altfor mange menn gjør denne feilen). Ellers tenker jeg at bilder fra fest er uinteressant, men hvis du skal ha det så holder det med ett. 

Da jeg var på Tinder likte jeg også om bildene viste frem interessene til fyren. Det var godt med de som hadde masse bilder fra fjelltopper for eksempel, for jeg hater å gå i fjellet og visste da med en gang at det ikke var noe å satse på. Mens et bilde med noe annet kunne vise at vi hadde samme interesser for noe.

Anonymkode: 09f95...feb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips alle sammen! :) 

Lastet ned tinder for ca 1 time siden. Fått 17 likes og 3 matcher. 
-TS

Anonymkode: 7099d...b30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...