Madison Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 Lurre på å kjøpe en scanner etterhvert. Funker det greit? Blir bildekvalitet bra f.eks? Har ikke råd til noe megadyrt no :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 Lurer skulle det stå..dah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. oktober 2002 #3 Del Skrevet 16. oktober 2002 Madison, vet du at det går ann å gå inn å endre på sitt innlegg. Tenkte bare jeg skulle minne deg på det, slik at du slippr å legge inn et ekstra innlegg om dine feil, når du har mulighet til å endre innlegg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 16. oktober 2002 #4 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei! Scannere er ikke spesielt dyre, da - ca. 700.- til 1000.-, tipper jeg. Og kvaliteten blir grei, den - spesielt hvis du scanner fra fotos. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 16. oktober 2002 Takker Dorian:) Blir nok en scanner her i huset snart da Skjønte ikke hvordan jeg skulle redigere innlegget etter det var posta, skal gå inn på testing å øve jeg. Takk Care:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 Mustek var det scanneren min het, forressten. Ja, den er ikke døpt eller noe, assa Men Mustek har levert ganske bra scannere, og den jeg har er helt grei. Sjekke her: http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=6&t=252&l=2 dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 16. oktober 2002 Å så kjempegreit, takk dorian :D Vet du om de bare har nettbutikk? Er jo noe som heter komplett data.. er kanksje ikke det samme? Denne packard bell dataen er heller ikke døpt assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 16. oktober 2002 #8 Del Skrevet 16. oktober 2002 Joa, komplett har en butikk rett bak Stortorgets Gjestgiveri i Staden. Og på Stovner. Den i sentrum inneholder et utvalg av komplett døve ekspeditører som er mest opptatt av å vise sin (manglende) ekspertise til den UENDELIGE køen, men du får da stort sett det du skal ha. Til slutt dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 16. oktober 2002 Nææ, jeg trodde riktig for en gangs skyld jo Stovner er greit, stikker opp der en dag jeg får tid. Er ikke du egentlig registrert Dorian? Du er jo alltid gjest jo?? Eller dr.ian gjest er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 16. oktober 2002 #10 Del Skrevet 16. oktober 2002 Joa, når jeg bare husker å logge meg inn, så Som regel er jeg da godt i gang med å skrive på et innlegg, så da gidder jeg ikke. Og sånn autologin er skumle greier :o Men, jeg husket passordet! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå