AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Går jo bare an å justere den opp til 160 km, etter som jeg ser det. Hvordan gjøre avstanden ubegrenset, eller øke den enda mer? Anonymkode: f9021...4c0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Du kan velge global mode, da får du opp hele verden. Tror det er innstillingen som ligger rett over der du har valgt 160 km Anonymkode: da99b...268
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Du kan ikke. Du må kjøpe gold, og endre sted. Anonymkode: d8c7d...7c5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan ikke. Du må kjøpe gold, og endre sted. Anonymkode: d8c7d...7c5 Både jeg og venninna mi kan fint bli "verdensborger" på Tinder uten Gold. Er kun når man vil velge spesifikt sted og bruke Tinder-pass at man trenger abonnement. Alle kan velge globalmodus ser det ut som Anonymkode: da99b...268
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både jeg og venninna mi kan fint bli "verdensborger" på Tinder uten Gold. Er kun når man vil velge spesifikt sted og bruke Tinder-pass at man trenger abonnement. Alle kan velge globalmodus ser det ut som Anonymkode: da99b...268 For meg ser det ut som det ikke går. Nedenfor står det om jeg vil bli verdensborger....osv. Men det skjer ingenting om jeg trykker på det Anonymkode: f9021...4c0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For meg ser det ut som det ikke går. Nedenfor står det om jeg vil bli verdensborger....osv. Men det skjer ingenting om jeg trykker på det Anonymkode: f9021...4c0 Tror de gjerne viser deg de nærmeste først, også får du plutselig se folk fra hele verden når du har sveipet tomt (dersom du har verdensborgerfunksjonen på). Om du vil utvide før du har "rundet Tinder", så er det mulig man må ha abonnement for da kan du jo flytte deg til akkurat de stedene du vil med Tinderpasset Anonymkode: da99b...268
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Både jeg og venninna mi kan fint bli "verdensborger" på Tinder uten Gold. Er kun når man vil velge spesifikt sted og bruke Tinder-pass at man trenger abonnement. Alle kan velge globalmodus ser det ut som Anonymkode: da99b...268 Du får bare opp andre særinger, som har huket av global modus. Anonymkode: d8c7d...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå