Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid med første barnet mitt og jeg jobber fast 80% i kommunen jeg bor i som helsefagarbeider + ringevikar i privat sektor også med varierende vakter hver mnd. 

lurer litt på om det er andre som har vært i lignende situasjoner og hva de har fått ifht om det har blitt regnet med de siste 3mnd eller siste året eller hva? Hører litt forskjellig overalt … takker for svar

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrepenger regnes ut fra snittet de siste 3 mnd 

Anonymkode: 518e3...f67

AnonymBruker
Skrevet
jentee24 skrev (4 timer siden):

Hei! Jeg er gravid med første barnet mitt og jeg jobber fast 80% i kommunen jeg bor i som helsefagarbeider + ringevikar i privat sektor også med varierende vakter hver mnd. 

lurer litt på om det er andre som har vært i lignende situasjoner og hva de har fått ifht om det har blitt regnet med de siste 3mnd eller siste året eller hva? Hører litt forskjellig overalt … takker for svar

Hovedregelen er de siste 3 mnd. De regner gjennomsnittet av det siste året for de som gikk på dagpenger før permisjonsstart. Ellers er det unntak som gjelder i visse situasjoner, de må du rett og slett lese deg opp på. Er du fast ansatt vil de følge hovedregelen, også ift ekstrajobben. 

Anonymkode: 2364b...6ac

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...