AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Det er 25 år og nesten like mange kilo siden jeg var russ. Om noen uker har vi jubileum, og jeg vil gjerne se så smashing ut som jeg kan. Bortsett fra overvekt holder jeg meg bra og ser omtrent 10 år yngre ut enn jeg er; minimalt med rynker og en naturlig hårfarge som ikke har snev av grått. Jeg har, som så mange andre, ikke vært ute på byen eller på fest på over 2 år, så jeg tenkte jeg kunne freshe opp garderoben litt til anledningen. Hva i all verden skal jeg ha på meg, som ikke er kjerring, som ikke får meg til å se enda feitere ut enn jeg er, og som helst ikke koster tusenvis av kroner? Anonymkode: d3012...5b2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Hva pleier du å pynte deg i? Føler du deg mest vel i bukser eller skjørt? Kjole eller separate deler? Når føler du deg aller penest? Anonymkode: 2aa17...132
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva pleier du å pynte deg i? Føler du deg mest vel i bukser eller skjørt? Kjole eller separate deler? Når føler du deg aller penest? Anonymkode: 2aa17...132 Jeg ønsker inspirasjon, så jeg vil ikke legge noen føringer. Anonymkode: d3012...5b2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Var på 20 års jubileum for noen uker siden og da ble det enkelt men fint (synes jeg selv i hvert fall) ble mellomblå jeans, hvis t-skjorte, svart blazer og svarte pumps Anonymkode: 35267...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå