Gå til innhold

Ny strømmetjeneste til Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den blir tilgjengelig via Tv2 Play, så jeg kan se det der. Ellers synes jeg det er fint med mange mindre strømmetjenester, så du kan sette sammen din egen pakke. Jeg er redd for at tjenestene vil slå seg sammen, så det blir noen få store tjenester. Hvis du da vil se noe fra hver, så blir det dyrt!

Anonymkode: 6a634...8fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Ingenting som er værre enn britisk tv.

Anonymkode: 9df37...adb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

BritBox lanseres neste uke.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/9K4anM/ny-stroemmetjeneste-til-norge?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row8_pos1

Skal dere skaffe dere denne, eller synes dere det begynner å bli nok strømmetjenester nå?

Anonymkode: 047cb...511

Innhold fra de britiske storselskapene BBC og ITV høres bra ut. Får se det litt an og kanskje teste det etter hvert.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Ingenting som er værre enn britisk tv.

Anonymkode: 9df37...adb

Ingenting slår britisk krim :) 

Anonymkode: 086a3...e74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja kommer sikkert til å skaffe den, har alle andre (tror jeg) streamingtjenester som er tilgjengelig i Norge

Anonymkode: 0ebb1...8f7

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til britbox kommer! Har ikke hatt tv2play på noen mnd nå, men skal ta det opp igjen nå når de får britbox. Elsker engelske serier og reality! 

Anonymkode: 14743...dd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde den hatt Graham Norton hadde jeg kjøpt det i ett blunk, men det har den ikke, så da avventer jeg gitt.

Anonymkode: 969b2...83d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ingenting slår britisk krim :) 

Anonymkode: 086a3...e74

Utenom alt 😄 

Anonymkode: 6b190...e6f

AnonymBruker
Skrevet
On 4/22/2022 at 3:34 PM, AnonymBruker said:

Den blir tilgjengelig via Tv2 Play, så jeg kan se det der. Ellers synes jeg det er fint med mange mindre strømmetjenester, så du kan sette sammen din egen pakke. Jeg er redd for at tjenestene vil slå seg sammen, så det blir noen få store tjenester. Hvis du da vil se noe fra hver, så blir det dyrt!

Anonymkode: 6a634...8fa

Jeg håper egentlig at noen slår seg sammen, det begynner å bli håpløst mange tjenester nå. 

Anonymkode: d4cc3...c27

AnonymBruker
Skrevet

Fikk SMS fra TV2 nå om at Disney+ skal inkluderes i abonnentet fra mai av. 

Kommer ikke til å abonnere på eller betale ekstra for BritBox. Hater britiske serier. 

Anonymkode: 01c96...e54

AnonymBruker
Skrevet

Er det kun britisk krim det vil gå i? Er interessert i flere ting enn hva norske folk er vant til av britiske serier. Jeg ønsker å se faktisk britisk serier vi ikke har hatt tilgang til før. Har de f.eks original Doctor Who?

Anonymkode: 78ed9...f8d

Skrevet

Er det kun britisk krim det vil gå i? Er interessert i flere ting enn hva norske folk er vant til av britiske serier. Jeg ønsker å se faktisk britisk serier vi ikke har hatt tilgang til før. Har de f.eks original Doctor Who?

'Doctor Who' fra 1963 til 1989 skal i alle fall bli tilgjengelig på Britbox i UK. Hva som kommer her i landet vet vi ikke helt enda. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (1 time siden):

'Doctor Who' fra 1963 til 1989 skal i alle fall bli tilgjengelig på Britbox i UK. Hva som kommer her i landet vet vi ikke helt enda. 

Jeg håper virkelig at det blir tilgjengelig her også!!:alice:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...