Gå til innhold

Jeg ER så lei guttegjenger på trening som flekser, bråker, opptar alt av utstyr og flasher magen og muskler på trening!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva kan jeg gjøre for å unngå dette!?

Det er så mange gjenger og ungdommer som trener der jeg trener, uansett når på døgnet egentlig!!! De bråker og lager så mye leven, tar mye plass og nærmest har konkurranse om hvem som har best kropp virker det som..

Jeg blir gal!!!

Hvorfor gjør ikke ansatte på treningssentre/pter noe? Det går jo utover oss vanlige som bare vil trene. I Ro og fred!!!

Anonymkode: 64e75...246

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klag til de ansatte/driverne. Hadde samme problemet på senteret vi går på.. helt jævlig. Ubemannet senter, så lett for shitkidsa å gå rundt å styre og rote og drit og dra. Men om mange klager nok, så skjer det ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Si i fra til de det gjelder eller de ansatte. Jeg sier alltid i fra til de som bråker hvis noen bråker og plager andre. Man er der for å trene. Ikke bråke, plage andre eller vise seg frem. Dessverre ofte sånn noen ungdommer gjør, men jeg sier i fra til de og da gir de seg. 
Det er heller ikke greit å oppta utstyr så andre ikke får bruke det. Så de må få tilsnakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Del ut bananer. Apekatter liker slikt og roer seg ned. 

Anonymkode: 7fc0f...430

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klag på dem. Ellers, gi dem null oppmerksomhet. Oppmerksomhet er som bensin på bålet.

Anonymkode: 6d852...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen steder i Oslo det ikke er så ille? SATS

Anonymkode: 64e75...246

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...