Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 (endret) Er det noen andre enn meg som ser at det er litt likheter mellom Berit i Seniornytt (Rikets Røst) og Andy Rooney i 60 minutes? Seniornytt er forresten utrolig bra Endret 4. november 2005 av *MissA*
Gjest seroxata Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 haha, det har jeg ikke lagt merke til, men skal studere ho nærmere neste gang
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Det jeg har lagt mest merke til er at hun som ikke er Berit har kalt Berit for Bodil en rekke ganger
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #5 Skrevet 8. november 2005 Huff, det der senior nytt synes jeg er skikkelig kjedelig!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #6 Skrevet 8. november 2005 Synes ikke Rikets Røst er noen høydare i det hele tatt jeg da, men jeg kan se på av og til
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #7 Skrevet 8. november 2005 Liker ikke Otto Jespersen "oh, så slem jeg er, se på meg, skikkelig ond ass"
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #8 Skrevet 8. november 2005 Denne "tøffe" måten å si "hadet" på er jo ganske oppbrukt... Det går liksom i samme gamle tralten, da er det bedre å kutte ut og gå i seg selv og pønske ut noe nytt. Skremmende dårlig program til å være så mange egentlig dyktige folk med
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #9 Skrevet 8. november 2005 Men han Zaid eller hva han heter, han KAN være litt morsom, det skal han ha.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #10 Skrevet 8. november 2005 Men han Zaid eller hva han heter, han KAN være litt morsom, det skal han ha. ← Njæææ... Fare for at jeg er litt politisk ukorrekt her nå, men jeg føler at både han og Shabana har blitt hypet litt opp fordi de er pakistanere som "tør å være annerledes". De kunne like godt vær programledere i et aktualitetsmagasin liksom... Jeg har vært på show med begge, og det var pinlig dårlig begge gangene.
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #11 Skrevet 8. november 2005 Shabana er jeg lei av, og rumpa hennes. isj...
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #12 Skrevet 8. november 2005 Ja, det ble litt over the top... Men hun om det. Jeg synes ingen bør flashe rumpa si eller kysse andre hetrofile damer for å markere noe. Tror det finnes andre måter å gjør ting på. De hun vil vise seg for gidder ihvertfall ikke høre på henne når hun holder på sånn.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. november 2005 #13 Skrevet 8. november 2005 Hehe.. Her har tråden spora av til å bli om rumpa til shabana ser jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #14 Skrevet 8. november 2005 Rosin og jeg var natteranglere i natt Men det er jo ingen ordenlig KG-tråd uten litt skikkelig avsporing da
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. november 2005 #15 Skrevet 8. november 2005 Rosin og jeg var natteranglere i natt Men det er jo ingen ordenlig KG-tråd uten litt skikkelig avsporing da ← Hehe.. Nei, det er jeg enig i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå