AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #21 Skrevet 22. april 2022 Vi har vært sammen i 8 år og har hatt en del krangler opp igjennom. Da snakker jeg om høylytte og på kanten til voldelige.. VI er enda unge og har vært sammen siden ungdomstida. Heldigvis har vi vokst en del. Nå har vi bodd sammen i 2 år og krangler sjeldent. Tror vi trengte litt mer plass å boltre oss på, og ikke bare et soverom. Det hender at vi kan en en litt sånn grinete, irritert tone til hverandre i stressende situasjoner, men det er ikke høylytt og vi finner ut av det. Vi har vel hatt 2-3 høylytte krangler siden vi flyttet ut sammen. Noen ganger lurer jeg på om hvordan det er å aldri ha kranglet, og om stemningen er bedre i andre sitt forhold.. Anonymkode: a4450...b37
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #22 Skrevet 22. april 2022 Jeg tenker at de som aldri krangler egentlig ikke bryr seg stort om hverandre, eller lever i en symbiose der den ene overstyrer alt. Jeg har vært igjennom to lange forhold på 13-15 år, og i det første krangla vi aldri for ingen av oss egentlig brydde oss så mye om den andre. I det andre kranglet vi ofte (småkrangler stadig vekk og en eller to skikkelige krangler i måneden). De som sier de "aldri" krangler enten juger (selvbedrag), gir faen, eller er supertilpasset hverandre. Det er grader av alt, men krangling er helt vanlig i et forhold. Anonymkode: a4444...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #23 Skrevet 22. april 2022 Vi diskuterer og kan være uenige ganske ofte, men vi har foreløpig ikke hatt noen store krangler. Et par litt mer krevende diskusjoner og uenigheter har vi hatt, men jeg forstår meg ikke på de som har opprivende krangler ukentlig. Vi har vært sammen i halvannet år, bor ikke sammen og har ingen barn. Altså ikke stort å krangle om heller Anonymkode: a02ad...fea 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #24 Skrevet 22. april 2022 Vi har vært sure på hverandre og ordnet opp igjen 1-3 timer senere ca 3 ganger jeg kan huske i løpet av 5 år. Aldri skriking eller sagt noe respektløst. Du TS må tenke deg om uavhengig om hvor vanlig dette er hos andre. VIL du ha det slik? Tror du at du hadde hatt det bedre om dere hadde bodd fra hverandre? Om du hadde vært singel? Var du mer lykkelig før dere ble sammen? Gruer du deg til å reise hjem fra jobb? Anonymkode: 0052e...446
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #25 Skrevet 22. april 2022 Hei Ts! Av det jeg har forstått så sier forskningen at det ikke nødvendigvis handler om hyppighet på krangler eller temperatur for den del, men hvorvidt og hvordan paret reparerer etterpå som betyr mest. Anonymkode: 95217...385 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #26 Skrevet 22. april 2022 Så og si aldri. Vi kan bli irriterte men da sier vi bare ifra og ferdig med den saken. Ikke værre enn det Anonymkode: 7c5b4...611
PurpleTuliip Skrevet 22. april 2022 #27 Skrevet 22. april 2022 Vært sammen i tre år, ingen krangling så langt. Hatt en heftig diskusjon om babynavn hvor jeg hisset meg unødvendig mye opp men det er vel det. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå