AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Er hjemme og sykmeldt pga bekkenet. Synes dagene er litt lange.. Jeg går korte turer hver dag. Er med på en treningsgruppe for gravide. Treffer venner når de er ledige. Gjør husarbeid, Men ellers skjer det ikke så mye. Jeg hater håndarbeid. Liker ikke å lese. Bor i leilighet uten veranda og plen. Har sett alt av serier (føler jeg selv 😅) Trenger noen forslag på hva jeg kan fylle dagene med ☺️ Tusen takk på forhånd! Anonymkode: 5941a...b2c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Lage mat til fryseren for å ha til etter fødsel. Lage fotobøker av bilder dere har digitalt. Anonymkode: ece60...183 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Finn deg en enkel hobby. Jeg lærte meg feks å strikke 😛 ei venninne av meg legger puslespill eller sånne diamantbilder. Anonymkode: 91e25...76f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lage mat til fryseren for å ha til etter fødsel. Anonymkode: ece60...183 Skulle gjerne, men jeg synes det er så vanskelig å lage mat når jeg ikke klarer å stå/sitte over lengre tid. Jeg hater også håndarbeid, men har faktisk begynt å strikke selv. Får tiden til å gå litt. Ellers leser jeg litt bøker om amming/barseltiden, spiller sims og følger med på Finn/tilbud etter ting vi ønsker oss. Anonymkode: 3e072...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Slappe av. Du trenger energien til etter fødsel. He he. Ikke begynn på store prosjekter etter fødsel er der håpløst å starte de opp igjen . Pusle eller lære å sy. Male om et lite møbel. Brette beby klær. Sitte ute å nyte sol når du kan. Tro meg du kommer til å savne å kjede den en stund .. Anonymkode: 3e3a9...a0b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 Det kommer alltid nye serier og filmer på streamingtjenester. Høre poscaster. Handle inn til baby på nett. Lese best i test osv. Ansiktsmaske, lakkere negler osv hjemme. Booke deg massasje, frisør, fotpleie, tannlege ++ Kjøre deg en tur. Kan du sykle? For meg er det bedre å sykle enn å gå (er i uke 38). Kjøpe deg fargeleggingsbok. Meditere/hjemmeyoga. Prate med folk på telefonen. Gjennomgå økonomien din. Er det ting du trekkes for som er unødvendig? Kan du høre med rådgiver i banken om hvordan du bør forvalte pengene dine? Invester i noe. Anonymkode: c0899...53f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Er også gravid og sykemeldt. Har fått en behagelig ro over meg, blitt god på å bare sitte og meditere, kjenne babyens bevegelser og bare være i nuet. Ellers blir det mye tv. Driver å broderer litt, løser kryssord osv. litt pensjonisttilværelse, men tror det er viktig å ta det i rolig tempo, det kommer til å bli nok å drive med når babyen er kommet til verden ❤️ Anonymkode: e2b44...500 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå