H a n n e Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 (endret) Hvordan fungerer det? Hjalp det deg? Trengte du henvisning fra lege? Endret 22. april 2022 av H a n n e
H a n n e Skrevet 22. april 2022 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2022 Ups! Den posten skulle i kropp og helse forumet 🥴
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Håper du poster en tråd til, eller ber om å få den flyttet (så de som har opplevd ser den). Jeg er også ute etter erfaringer om det samme, ja selv om jeg bor et sted hvor det tydeligvis er veldig vanskelig å komme inn på behandling på tross av mange og langtidsvarende traumer. Anonymkode: e638b...1b0
H a n n e Skrevet 22. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Håper du poster en tråd til, eller ber om å få den flyttet (så de som har opplevd ser den). Jeg er også ute etter erfaringer om det samme, ja selv om jeg bor et sted hvor det tydeligvis er veldig vanskelig å komme inn på behandling på tross av mange og langtidsvarende traumer. Anonymkode: e638b...1b0 Hvordan får jeg den flyttet?
H a n n e Skrevet 22. april 2022 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2022 H a n n e skrev (9 minutter siden): Hvordan får jeg den flyttet? Jeg lagde en ny tråd i riktig forum 🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå