AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Jeg mener ting som kanskje ikke er vanlig, utenom utseendet eller kinks. Jeg tenner voldsomt på intelligens, det er mer sexy med en brilliant hjerne enn både kropp og ansikt synes jeg. Har tent på menn som er veldig langt fra pene fordi de snakker engasjert og dyptgående om faget sitt. I tillegg tenner jeg på at mannen min snakker om videre planer for oppussingsprosjekt eller rydding/organisering, og at han utfører planene. Han er veldig handy, og jeg finner det dødssexy at han bygger vegger og skifter tak osv. Generelt at han gjør ting som gavner oss som familie. Og til slutt tenner jeg når han er en engasjert og kjærlig pappa til ungene våre. Det er så sexy! 🥰 Velsignet med en smart og handy mann, så vi har mye sex selv etter nesten 20 år sammen. 😁❤ Hvilke egenskaper/handlinger tenner du på? Anonymkode: 65978...9f6 2
Fioljenta Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Jeg elsker når han tar push-ups fordi han synes det er tungt. Og andre styrkeøvelser der han sliter litt, men mest pushups. 🤪 Men, ja, engasjement, en god samtale og positiv oppmerksomhet setter meg også i riktig humør. 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 Når han er en sykt god pappa for barna våre 😍😍😍 Anonymkode: 2c855...5f5 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 En som er trygg bak rattet på en bil. Blir helt salig av å sitte ved siden av. Anonymkode: 5c42c...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 Syns ikke dette er rare turn ons. Det er normale dame-turn ons. Anonymkode: 28ba1...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 Jaa, sexy med mann som snekrer terrasse Anonymkode: 3e582...78f 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #7 Skrevet 23. april 2022 Når en jeg er interessert i heiser på buksa..tenker at sitter den så løst, er den sikkert lett å bare dra ned. Når han fraværende løfter genser/skjorte og klør seg på magen så jeg ser veiviseren. Når han klør seg på brystet og jeg hører krafselyd, ergo hår på brystet. Arbeidshender som fikler med småting. Anonymkode: 5c42c...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #8 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Syns ikke dette er rare turn ons. Det er normale dame-turn ons. Anonymkode: 28ba1...2f6 Ja, noen er tilsynelatende litt rare men det som ligger bak er jo normalt. Husker det var en Byggmakker-reklame for noen år siden, den var ganske "suggestive" til å bli sendt på dagtid. Finner den ikke på youtube dessverre. Det var en julereklame, hvor mannen hadde fått ny drill eller noe i julegave. Deretter et klipp av at kona som sultent kikket på at han skrudde et eller annet fast i veggen, med Donna Summers "Love to Love You Baby" attåt. Tror å finne handymenn sexy er ganske universelt egentlig. Anonymkode: 3e582...78f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #9 Skrevet 23. april 2022 Kvinnelige legge og lår, er kvinne selv. Så elsker å se andre i tights/leggings/nylon etc.. Anonymkode: db954...e61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå