Gå til innhold

Andre enn meg som føler de er for mye på KG om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke på KG hver dag. Men herregud, når jeg stikker innom en kveld er det ofte SÅ vanskelig å slutte å lese. Noen ganger føler jeg at jeg trenger et realt spark i ræva for å legge vekk mobilen! Er det bare jeg som er så tullete at jeg surrer her når jeg vet jeg bør sove?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her,ikke så ofte,men fin avkobling når jeg står i mye vondt.og ekstra hyggelig om man kan være til hjelp og trøst i tråder💜livet er rart.. noenting kan være veldig bra,mens man opplever vonde ting i "andre enden"

Anonymkode: 47104...40f

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samme her,ikke så ofte,men fin avkobling når jeg står i mye vondt.og ekstra hyggelig om man kan være til hjelp og trøst i tråder💜livet er rart.. noenting kan være veldig bra,mens man opplever vonde ting i "andre enden"

Ja, det er nok så. Ikke vet jeg om mine svar hjelper noen, men jeg prøver. For meg hjelper det i hvertfall å fokusere på andres problemer, da grubler jeg ikke over mine egne bekymringer.

AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (19 minutter siden):

Jeg er ikke på KG hver dag. Men herregud, når jeg stikker innom en kveld er det ofte SÅ vanskelig å slutte å lese. Noen ganger føler jeg at jeg trenger et realt spark i ræva for å legge vekk mobilen! Er det bare jeg som er så tullete at jeg surrer her når jeg vet jeg bør sove?

Ja… Har store søvnvansker og kg gjør natten mindre ensom😌

En regel jeg har for meg selv når det blir litt mye, er å bestemme meg for at I NATT skal jeg ikke verken skrive innlegg eller kommentere hos noen andre. Da kastes det bort mye mindre tid.

Anonymkode: f9dd5...87c

• Liker 1
Skrevet

Takk for tipset om regelen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (30 minutter siden):

Ja, det er nok så. Ikke vet jeg om mine svar hjelper noen, men jeg prøver. For meg hjelper det i hvertfall å fokusere på andres problemer, da grubler jeg ikke over mine egne bekymringer.

❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Uff, jeg så akkurat at på forsiden var poteavtrykket mitt på 6 av trådene akkurat nå  😳 Altså som sist besvart, ikke som trådstarter. Grunn nok til å legge meg!

Skrevet

Ligger alltid og leser på Kvinneguiden før jeg skal sove. Det har vært min quilty pleasure i flere år nå.

• Liker 1
Skrevet

Å nei! Jeg må opp snart 😱

AnonymBruker
Skrevet

Scrolling på Kg har ødelagt søvnen min ofte, og gitt meg senebetennelse🤦‍♀️

Anonymkode: dcf24...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...