AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Noen som har smak denne, og synes at den er god? Kjøpte feil😪 Har slitt mye med kvalme i det siste også, og jeg brekker meg nesten bare av tanken på denne leverposteien. Meen, hvis noen faktisk liker denne, så kan det hende at jeg orker å teste, jeg også😅 Anonymkode: 2ac1f...b64
nordlending Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hvis noen faktisk liker denne, så kan det hende at jeg orker å teste Hvis du har den hjemme, er det ikke bare å smake? Skal du kaste den om ingen her har smakt den?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Hvis du først har kjøpt den så er det jo bare å smake. Det verste som kan skje er at det blir med én bit. Jeg tror ikke det er kvalmende på noe vis, men sikkert ikke alle som synes smakene passer sammen. Salami smaker i hovedsak røkt og salt så det blir små smaksbomber inni det som sannsynligvis ellers er en ganske kjedelig leverpostei (alt det står "familie" på er myntet for barn = smakløst). Anonymkode: 54d25...95c
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Smør den på en brødskive og smak da vel.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Er generelt mot kasting av mat. Så har du kjøpt den så bør du spise den eller gi den bort til noen du tror kommer til å spise. Anonymkode: e7e5c...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå