AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Vi har et ganske stort soverom med god plass til alt av klær. Ungdommen i huset har hatt en ganske lite rom. forrige uke pusset vi opp vårt rom og ungdommen flyttet inn dit. Nå ligger vi på et superlite rom med knapt plass til senga. Vi har gjort om ene boden til klesrom for oss voksne. Kjenner jeg mistrives på det trange rommet.. men tenker at det er snakk om maks 6-7 år så kan vi ta tilbake rommet når ungdommen forlater redet.. vi sover jo bare på rommet, mens ungdommen er jo mye på rommet sitt, har besøk og kan trives bedre. har noen av dere byttet rom med barna for å go de større plass? Anonymkode: 9357f...5c0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Har gjort det i tidligere bolig pg vurderer det samme nå..jeg vil, mannen ikke… Anonymkode: 654c6...d44
Trolltunge Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Ja jeg gjorde det i forrige bolig. Synes det var smart og greit. Laget det koselig på det lille rommet. Vi voksne sover trossalt bare på soverommet. Senga var like stor den. Alt vel for min del. 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Vi ga barnet det største rommet fra starten. Tror det er ca 25 kvm, mens på vårt rom er det så dårlig plass at jeg må krype opp i senga fra fotenden. Men barnet skal ha plass til leker og besøk, vi trenger bare plass til senga. Anonymkode: 1f81e...33b 6
GammelKaktus Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Har ikke byttet rom men har prioritert at guttungen får det største rommet fra vi flyttet inn, jeg sover jo bare der så han trenger det mer enn meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 Vi vurderer å gjøre det samme nå, men da må vi bytte fra 180 til 150 seng 🙈😏 Anonymkode: 07cab...318
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #7 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 0.34): Har gjort det i tidligere bolig pg vurderer det samme nå..jeg vil, mannen ikke… Anonymkode: 654c6...d44 Hehe, samme her.. vi har nå byttet og vi må også krype opp i sengen fra fotenden 🙈 men jeg har malt rommet og hengt opp knagger og hyller, så vi skal absolutt klare oss. Mannen er dritsur, da han synes det er krise at klærne hans nå er i gangen. Rett utenfor soverommet. Han har ei kjempestor garderobe helt for seg selv. Jeg skjønner det er nedtur å gå fra stort rom med garderobeskap, til et lite knøtt med klær i gangen. Men om noen år er poden voksen nok til å flytte ut og vi får tilbake rommet vårt Anonymkode: 9357f...5c0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #8 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/22/2022 den 0.33): Vi har et ganske stort soverom med god plass til alt av klær. Ungdommen i huset har hatt en ganske lite rom. forrige uke pusset vi opp vårt rom og ungdommen flyttet inn dit. Nå ligger vi på et superlite rom med knapt plass til senga. Vi har gjort om ene boden til klesrom for oss voksne. Kjenner jeg mistrives på det trange rommet.. men tenker at det er snakk om maks 6-7 år så kan vi ta tilbake rommet når ungdommen forlater redet.. vi sover jo bare på rommet, mens ungdommen er jo mye på rommet sitt, har besøk og kan trives bedre. har noen av dere byttet rom med barna for å go de større plass? Anonymkode: 9357f...5c0 Jeg har gjort det før. Viktigere at de har god plass. Dere har jo stuen og. Så er det plass til ungdommens besøk på rommet. Anonymkode: a3b59...c06
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #9 Skrevet 23. april 2022 Foreldrene mine byttet rom med meg da jeg ble tenåring. De hadde et litt større/finere/mer praktisk rom. Kjempe gla og takknemlig for det. Gode minner av å ha et koselig rom i ungdomstiden og kunne henge med venner på rommet Anonymkode: 6104d...1d0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #10 Skrevet 23. april 2022 Ja, det gjorde vi da barna var 3 og 4år. De trenger det så mye mer enn oss. Vi har ikke plass på sidene av senga der vi er nå og det er veldig lite. Det oftere vi lett for barna som er der og trenger plassen til leker og venner. Anonymkode: 74c8b...b1c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #11 Skrevet 23. april 2022 Ja. Vihar det minste. Sover jo bare der, ser ikke problemet. Om noen år har vi hele huset for oss selv. Anonymkode: 3a96b...854
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #12 Skrevet 23. april 2022 Vi har gjort det nå. Pusset opp begge rom da slik at alle ble fornøyd. Anonymkode: 4db6c...521
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #13 Skrevet 23. april 2022 Ja, vi har gjort det. Har overhodet ikke behov for noe mer enn seng og litt oppbevaring på soverommet, mens barna har mye større behov for mer plass. Når de flytter ut og får sitt eget kommer vi muligens til å bytte igjen og gjøre om de små til barnas "besøksrom". Det er snakk om noen år, skulle bare mangle at ikke barna får de største. Anonymkode: 7f6d5...def
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #14 Skrevet 23. april 2022 Har og gjort det. Men har veldig lite rom nå, så gleder meg til jeg kan få det store rommet igjen. Anonymkode: 91c82...3f0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #15 Skrevet 23. april 2022 Ja, jeg vurderer å bytte rom med eldste, hun har det minste rommet nå. Yngste har like stort rom som meg. Nå skal det sies at eldste fikk valget mellom stort og lite rom, og hun valgte det miste😆 Anonymkode: a1d7d...9ce
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #16 Skrevet 23. april 2022 I vår forrige bolig lå jeg i noen år på en enkeltseng, mens hun hadde det store soverommet. Her har hun fremdeles det største rommet. Anonymkode: debd2...e1a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #17 Skrevet 24. april 2022 Naboen har gitt det støreste soverommet til et av barna, og sover selv på det minste. Vi har ikke gjort det ennå, men kommer nok til å gjøre det når barna blir større. Det minste soverommet har ikke plass til noe annet enn en 150-seng, og da må vi krype oppi fra fotenden. Skal bare sove der, så det går greit. Anonymkode: 2d2a7...7de
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #18 Skrevet 24. april 2022 Jeg er alene med to ungdommer. Jeg har det minste soverommet. Det er fint plass til 120 cm seng og garderobe. Noe mer trenger ikke jeg. Men vi har totalt 4 soverom hvor det ene fungerer som tv stue. Anonymkode: f3151...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå