AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Lang historie kort fortalt: jeg forelsket meg i en kollega. Etter noen måneder fortalte jeg det til han en kveld på byen. Han tok det veldig pent og syns det var veldig koselig. Flørtingen fortsatte (kun skjult/uskyldig flørting som mye øyenkontakt, fnising, sier pene ting til hverandre etc) Det har ikke blitt noe mer mellom oss med tiden av flere grunner. Blant annet at vi er kollegaer. Men det er så klart ikke den største grunnen. Men nå i det siste har jeg merket at stemningen er noe mer anspent og merkelig. En dag flørter han en del med blikk, smil, ler/smiler mye og andre flørtete signaler. Neste dag kan han plutselig virke veldig nervøs, usikker og nesten litt kald/off. Ikke frekk eller noe, men unngår øyekontakt feks, som han i flere mnd har vært veldig intens på.. Vi har ikke snakket noe mer om det "som er mellom oss" eller det at jeg liker han veldig godt... det gjør jeg enda, men jeg har distansert meg litt fra det for å prøve å komme over det og "gå videre". Jeg kan ha virket litt off/kald og sånt jeg også, som han har merket og derfor blir det mixed signaler fra oss begge. Men nå vet jeg jo ikke hva han tenker/føler uansett da. Så dette er hva jeg føler/opplever. Når det er andre folk rundt oss, går det veldig bra og han og jeg ler mye og klarer å være oss selv. Men så fort vi er alene, blir stemningen brått en annen. Jeg ser at han blir litt nervøs/usikker eller skjuler noe...? Og så merker jeg på meg selv, at jeg ikke klarer å være meg selv.. jeg blir sååå klein med en gang og ja.. det er så fryktelig 😅 hvorfor liksom?! Hva er det her for noe? Jeg elsker jo å være i hans selskap, men føler det i det siste har blitt så innmari rart. Og jeg føler meg DUM og er redd for at han skal begynne å tro at jeg ikke er så fantastisk likevel 😅 som han selv har sagt tidligere... jeg prøver å gi litt F og være avslappet men det er vanskelig når jeg ser at han heller ikke er fullstendig seg selv når vi er alene.. Anonymkode: 5230c...681
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Han vil nok ikke gi deg forhåpninger Anonymkode: e06c7...7d0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han vil nok ikke gi deg forhåpninger Anonymkode: e06c7...7d0 Nei det skjønner jeg jo og jeg jobber med å la de følelsene daffe av. Jeg blir vanligvis ikke så lett forelsket i noen, så det kom helt ut av det blå med han. Men hvis han ikke ønsker å gi forhåpninger, men likevel omtrent annenhver dag sender meg lange blikk, komplimenterer etc, skjønner jeg ikke helt greia. Jeg skulle gjerne heller ønsket at han sa rett ut at han ikke er intr i noe forhold 😅 spar meg for hodebry liksom. Men samtidig så vet jeg jo det allerede og jeg går ikke rundt og depper av den grunn. I know my worth 🤓 men spar meg for mixede signaler og awkwarde stunder ihvertfall.. Anonymkode: 5230c...681
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Nei, han føler seg ukomfortabel fordi han vet at du er interessert, og at du kanskje prøver deg igjen. La dette ligge fullstendig dødt. Han er ikke interessert, så bare gjør jobben og glem alt det andre. Anonymkode: 9032d...825
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, han føler seg ukomfortabel fordi han vet at du er interessert, og at du kanskje prøver deg igjen. La dette ligge fullstendig dødt. Han er ikke interessert, så bare gjør jobben og glem alt det andre. Anonymkode: 9032d...825 Men likevel er det ofte han som starter m å stirre, glane 🤔 mens jeg i flere uker har prøvd å komme meg over det... gjør det ikke så enkelt når han fortsatt prøver på et eller annet. De signalene han har gitt har vært tydelige. Jeg har ikke opplevd dette før... at en fyr flørter såpass og likevel ikke er intr. Så det her er forvirrende og frustrerende. Men jeg har aldri pushet eller presset han til noe og alltid vært forsiktig. Anonymkode: 5230c...681
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Kan det hjelpe hvis jeg sier til han at jeg ikke ønsker at det skal være rart mellom oss og forsikre han om at jeg ikke har forhåpninger eller tanker om oss og at jeg bare ønsker et behagelig vennskapelig forhold på jobb..? Eller noe. Anonymkode: 5230c...681
MyMichelle Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan det hjelpe hvis jeg sier til han at jeg ikke ønsker at det skal være rart mellom oss og forsikre han om at jeg ikke har forhåpninger eller tanker om oss og at jeg bare ønsker et behagelig vennskapelig forhold på jobb..? Eller noe. Anonymkode: 5230c...681 Jeg tror i hvertfall det er lurt å snakke om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå