Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre at i følge kinesisk medisin var det viktig å følge med utfloden under eggløsning. Man skal ta på den, og når konsistensen er slik at man kan dra den ut mellom fingrene, er man fertil. Dersom man ikke allerede har hatt sex, slik at man har levende sædceller inni seg, har man 6 timer på seg, så da er det bare for mannen og komme hjem! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja, eggløsningsslim kan man ha i flere dager, så det med 6 timer er nok litt overdrevent, men det er sant det at slim som du kan strekke mellom fingerne, oppfører seg omtrent som rå eggehvite, det kommer i dine mest fruktbare dager.

Den dagen det tar SLUTT på dette slimet, da haster det om du ikke har hatt sex i løpet av de sistr dagene, for når det tøker opp, det er et tegn på at eggløsningen har funnet sted.

• 2 uker senere...
Gjest Isabellas
Skrevet

Kan kun huske at jeg har hatt slikt type bare to ganger...!?! kan det være årsaken til at vi ikke får barn? Har prøvd siden april...

Skrevet

Ikke alle har eggløsningsslim, og det er ikke nødvendig å ha det for å bli gravid.

Å ha prøvd siden april er uikke spesielt lenge, ca 50% av alle pøvre lykkes innen et halvt år, 80% i løpet av et år, har jeg lest-. Dersom du tror u ikke har EGGLØSNING så er det en grunn til at du ikke blir gravid, me at du ikke har EL-SLIM er ikke i seg selv grunn til bekymring. Det er ikke alle som har det og i alle fall ikke i sånne mengder at det kommer ut og merkes. For noen gjør det det, og for andre ikke.

Gjest Isabellas
Skrevet

Vurderer å gå til legen og spørre. Jeg syns 8 mnd med prøving er lenge!

Skrevet

Det ER faktsik ikke unomalt lenge...

50-60 prosent lykkes på 6 måneder med aktiv prøving, 80% lykkes innet enn år, og 90% innen to år.

Med mindre du begynner å nærme deg "aldersgrensa" (altså er over 35 år er det vel) så er det lite vits i å gå til legen før dere har prøvd et år, for legene sier jo at du skal preøve i et år først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...