Gå til innhold

Bestikk til dette serviset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld, kloke hoder på KG 🙂 Har fått nytt servise i hus, men ser at det er totalkræsj med bestikket jeg har, så jeg lurte på om noen tilfeldigvis vet om noe fint bestikk som kunne ha passet dette serviset? Pris er (nesten) ingen hindring, det eneste reelle kriteriet er at det må tåle oppvaskmaskin. Har googlet litt uten å finne noe jeg synes passer helt.

hmgoepprod (8).jpeg

Anonymkode: aaa5f...74e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg personlig gått for noe ganske enkelt i messing/gull-farge, jeg synes det passer bedre til enn sølvfarget. Hvor enkelt kommer ann på hvordan stilen din er ellers.

Anonymkode: a0dfc...0b0

• Liker 1
Skrevet

Din mor og fars bryluppsbestikk ? kanskje noe antikt ?  

Skrevet

Det var fint og passer  🙂 

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Her ville jeg personlig gått for noe ganske enkelt i messing/gull-farge, jeg synes det passer bedre til enn sølvfarget. Hvor enkelt kommer ann på hvordan stilen din er ellers.

Resten går mye i jordtoner og gull, så enig i at messing eller gull kanskje hadde vært penest, takk for innspill! 

11 hours ago, Maskinfører said:

Hehe, litt over budsjettet, tenkte kanskje maks 3-4000 😅

11 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.nordicnest.no/merkevarer/broste-copenhagen/hune-bestikk-4-deler/?variantId=36396-02  

Kanskje dette, i fargen espresso? Om ikke fargen blir helt kræsj.

Anonymkode: ee780...fe4

Det var fint! Takk for tipset, likte utformingen av bestikket også, synes det er så mye merkelig korte gafler, skjeer man knapt får noe i osv. for tiden, dette var jo kjempefint! 

Tusen takk for alle forslag så langt, jeg er ganske grønn på interiør og sånt så tar all hjelp imot med åpne armer.

Skrevet

Et pent bestikk passer da til alt, etter min mening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, exictence said:

Et pent bestikk passer da til alt, etter min mening.

Enig, men noen er finere enn andre. Jeg kan ikke interiør og sånt, så er så fint med tips til hva som ser bra ut sånn at det ikke ser ut som et barn har matchet ting 🙈

1 hour ago, Million said:

Dette forslaget synes jeg var kjempebra. Fargen på bestikket ser ut til å matche servicet. 

Hadde blitt flott sammen!

Enig, det er nummer en på lista nå 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Aida sitt sorte er pent, ofte 30-40% salg :)

Anonymkode: d3190...5fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette var perfekt! Unikt, men tidløst, og passer virkelig til serviset. 

Fasongen er tidløs, men jeg mistenker at alt farget bestikk kommer til å være utdatert og umoderne som bare det om ikke så alt for lenge. 

Anonymkode: 64df3...1e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fasongen er tidløs, men jeg mistenker at alt farget bestikk kommer til å være utdatert og umoderne som bare det om ikke så alt for lenge. 

Presisering: Jeg synes bestikket er veldig pent (og ikke minst veldig mye penere enn både sort og gull). :)  Jeg tror bare at farget bestikk er en mote som kommer til å gå over like raskt som den kom. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er serviset fra? Prøvde Google lens, men fant det ikke. Det var nydelig :)

Anonymkode: 86e46...368

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor er serviset fra? Prøvde Google lens, men fant det ikke. Det var nydelig :)

Anonymkode: 86e46...368

H&M home! Og takk, gøy å høre at noen liker det jeg liker, er som nevnt ganske dårlig på interiør og sånt 🙈

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem vil ha et bestikk som kun kan vaskes for hånd?

Anonymkode: b9492...498

Ånei, det så jeg ikke før nå :( Pokker. Det er en dealbreaker da jeg er litt for bortskjemt med oppvaskmaskin.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne dette ha vært noe? Liker at det ikke var helt gullfarget, men en slags mellomfarge. De er ikke så matte IRL som på bildet, de er typ børstet stål. 

IMG_20220422_150456.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...